Career

Nabízíme vám možnost pracovat v silné a stabilní české
společnosti s dlouholetou tradicí, technologickým know-how
a velkým potenciálem pro expanzi do zahraničí.
KARIÉRA VE STAPRO

Volné pozice

Výběrová řízení probíhají také ONLINE prostřednictvím MS Teams

SQL programátor – DWH specialista

Nechcete už pracovat v „Open Space“ v nějakém průmyslovém parku kilometry za městem? Preferujete lidštější prostředí? Tady je mimořádná příležitost pracovat v centru Ostravy nebo Pardubic. Hledáte uplatnění po ukončení Vašeho studia? Nebo právě hledáte novou pracovní příležitost a změnu? Podílejte se na zlepšení našeho zdravotnictví při vytváření moderních informačních systémů pro naše zdravotnická zařízení. Neváhejte a zašlete nám Vaše CV! Reagujeme okamžitě, protože jednáte přímo se zaměstnavatelem a ne s žádnou agenturou. Každému uchazeči se ozveme!

Náplň práce

  • Programování algoritmů vyhlášek pro účtování zdravotní péče
  • Návrhy a optimalizace datových skladů BI řešení
  • Realizace ETL procesů
  • Vývoj a rozvoj zákaznických řešení manažerských IS

Požadované zkušenosti

  • Aktivní znalost TSQL na úrovni psaní komplexních skriptů, uložených procedur, funkcí
  • Zkušenosti s návrhem datových skladů nebo OLTP databází (tabulky, views, klíče, indexy)
  • Orientace v procesu a postupech ETL, práce s velkými objemy dat, optimalizace databází
  • Práce s pokročilými funkcemi v MS Excel
  • Výhodou znalost v některé z oblastí: SSRS, SSIS, Power BI, Azure, ASP.NET
  • Výhodou znalost problematiky vykazování nebo úhrad poskytnuté zdravotní péče

Osobnostní předpoklady

  • Analytické schopnosti
  • Schopnost práce v týmu
  • Samostatnost, pečlivost, systematický přístup
  • Odpovědnost
  • Ochota osvojit si metodické postupy a pravidla v oblasti účtování zdravotní péče

Nabízíme

  • Samostatnou a odpovědnou práci
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Seberealizace v jedné z nejúspěšnějších zdravotnických IT firem
  • Perspektivní zaměstnání v silné firmě
  • Možnost odborného růstu a kariérního postupu
  • Moderní technické vybavení
  • Příjemný pracovní kolektiv
  • Pěkné pracovní prostředí
  • Pružnou pracovní dobu

Benefity

  • Nepracujete v „Open Space“
  • Roční prémie při splnění plánu
  • 5+1 týdnů dovolené
  • 5 dní krátkodobého volna na vyléčení ročně (sick days)
  • Každoroční navyšování základních mezd o míru inflace
  • Penzijní připojištění
  • Odměna za doporučení náboru nového zaměstnance
  • Nadstandardní preventivní lékařská péče
  • Očkování proti chřipce
  • Dárkové poukazy k narození dítěte pro matku i otce
  • Příspěvek na stravování a poukázky na sportovní aktivity
  • Výuka angličtiny na pracovišti
  • Společenské akce pro zaměstnance
  • Letní „Rodinný a Dětský den“
  • Mikulášské odpoledne a nadílka pro děti zaměstnanců
  • Vánoční výtvarná soutěž pro děti zaměstnanců

Úvazek

  • 40 hodin týdně

Místo pracoviště

  • Ostrava nebo Pardubice

Mzdové podmínky

  • Dohodou

Datum nástupu

  • Ihned / dohodou

Řidičský průkaz

  • Skupina B

Jazykové znalosti

  • Minimálně technická angličtina

Kontakt

ANALYTIK/ANALYTIČKA KLINICKÉHO IS PRO ZDRAVOTNICTVÍ

Nechcete už pracovat v „Open Space“ v nějakém průmyslovém parku kilometry za městem? Preferujete lidštější prostředí? Tady je mimořádná příležitost pracovat v centru Ostravy, Brna nebo Pardubic. Hledáte právě novou pracovní příležitost a změnu? Podílejte se na zlepšení našeho zdravotnictví při vytváření moderních informačních systémů pro naše zdravotnická zařízení. Chcete být součástí vývojového týmu u významné softwarové společnosti jako analytik? Pak neváhejte a zašlete nám Vaše CV! Reagujeme okamžitě, protože jednáte přímo se zaměstnavatelem, a ne s žádnou agenturou. Každému uchazeči se ozveme!

Náplň práce

  • Tvorba analýz pro vývoj modulů klinického informačního systému (KIS)
  • Spolupráce s vývojáři, produktovými manažery, konzultanty a zákazníky při návrhu uživatelských scénářů aplikace

Požadované vzdělání

  • SŠ, VŠ

Požadované znalosti

  • Výhodou jsou zkušenosti s tvorbou strukturované analýzy robustního IS
  • Schopnost navrhnout workflow práce koncového uživatele
  • Výhodou je znalost SQL
  • Výhodou je znalost procesů ve zdravotnictví
  • Výhodou je znalost vedení elektronické dokumentace ve zdravotnických zařízeních
  • Výhodou je zkušenost s integracemi mezi IS

Další požadavky

  • Schopnost organizace a řízení práce menších týmů
  • Zájem o problematiku zdravotnické informatiky
  • Orientace na výsledek práce agilního týmu
  • Odpovědnost
  • Preciznost
  • Samostatnost
  • Komunikativnost
  • Flexibilita, ochota učit se

Nabízíme

  • Samostatnou a odpovědnou práci
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Seberealizace v jedné z nejúspěšnějších zdravotnických IT firem
  • Perspektivní zaměstnání v silné a expandující firmě
  • Možnost odborného růstu a kariérního postupu
  • Možnost používat moderní softwarové technologie
  • Moderní technické vybavení
  • Příjemný pracovní kolektiv
  • Pěkné pracovní prostředí
  • Pružnou pracovní dobu

Benefity

  • Nepracujete v „Open Space“
  • Roční prémie při splnění plánu
  • 5+1 týdnů dovolené
  • 5 dní krátkodobého volna na vyléčení ročně (sick days)
  • Každoroční navyšování základních mezd o míru inflace
  • Penzijní připojištění
  • Odměna za doporučení náboru nového zaměstnance
  • Nadstandardní preventivní lékařská péče
  • Očkování proti chřipce
  • Dárkové poukazy k narození dítěte pro matku i otce
  • Příspěvek na stravování a poukázky na sportovní aktivity
  • Výuka angličtiny na pracovišti
  • Společenské akce pro zaměstnance
  • Letní „Rodinný a Dětský den“
  • Mikulášské odpoledne a nadílka pro děti zaměstnanců
  • Vánoční výtvarná soutěž pro děti zaměstnanců

Úvazek

  • 40 hodin týdně

Místo pracoviště

  • Brno, Ostrava, Pardubice

Mzdové podmínky

  • Dohodou

Datum nástupu

  • Dohodou

Řidičský průkaz

  • Skupina B

Jazykové znalosti

  • Minimálně technická angličtina

Kontakt

Konzultant/ka informačního systému pro zdravotnictví

Hledáte novou pracovní příležitost a nechcete pracovat v nějakém průmyslovém parku kilometry za městem? Tady je mimořádná příležitost pracovat v historickém centru Pardubic.
Chcete aby Vaše práce byla společensky užitečná? Chcete 5+1 týden dovolené, 5 Sick Days a další benefity?
Pak neváhejte a zašlete nám Vaše CV! Reagujeme okamžitě, protože jednáte přímo se zaměstnavatelem, a ne s nějakou agenturou. Každému uchazeči se ozveme!

Náplň práce

  • Konzultační činnost v oblasti nemocničních informačních systémů – zaměření na znalost funkcionality zdravotnického informačního systému ve zdravotnickém prostředí
  • Konzultační činnost: osobní, psanou/telefonickou formou a prostřednictvím nástroje HelpDesk
  • Vzdálená podpora uživatelů a provozu informačního systému
  • Spoluúčast na implementaci nových funkcí na dílčích implementačních projektech

Požadované vzdělání

  • Minimálně SŠ vzdělání
  • Technické nebo zdravotnické zaměření výhodou

Praktické zkušenosti

  • Praxe a zkušenost v oblasti podpory provozu informačních systémů vítána
  • Výhodou do začátku je praxe ve zdravotnictví
  • Standardní uživatelské znalosti v ovládání PC

Uživatelská znalost software

  • MS Windows
  • MS Office

Naše očekávaní

  • Komunikační schopnosti
  • Organizační schopnosti
  • Samostatnost
  • Odpovědnost za udělené pravomoci
  • Flexibilita
  • Příjemné vystupování
  • Zájem o problematiku informačních systémů

Nabízíme

  • Zaškolení a zapracování
  • Odpovědnou a zajímavou tvůrčí práci
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Perspektivní zaměstnání v silné firmě
  • Možnost dalšího odborného růstu a vnitro-firemního kariérního postupu
  • Moderního technologického vybavení
  • Příjemný pracovní kolektiv

Benefity

  • Nepracujete v „Open Space“
  • Roční prémie při splnění plánu
  • 5+1 týdnů dovolené
  • 5 dní krátkodobého volna na vyléčení ročně (sick days)
  • Každoroční navyšování základních mezd o míru inflace
  • Penzijní připojištění
  • Odměna za doporučení náboru nového zaměstnance
  • Nadstandardní preventivní lékařská péče
  • Očkování proti chřipce
  • Dárkové poukazy k narození dítěte pro matku i otce
  • Příspěvek na stravování a poukázky na sportovní aktivity
  • Výuka angličtiny na pracovišti
  • Společenské akce pro zaměstnance
  • Letní „Rodinný a Dětský den“
  • Mikulášské odpoledne a nadílka pro děti zaměstnanců
  • Vánoční výtvarná soutěž pro děti zaměstnanců

Úvazek

  • 40 hodin týdně

Místo pracoviště

  • Pardubice

Mzdové podmínky

  • Dohodou

Datum nástupu

  • Dohodou

Řidičský průkaz

  • Skupina B

Jazykové znalosti

  • Minimálně požadovaná je pasivní znalost AJ

Kontakt

Konzultant/ka IS (vývojář) – speciální zákaznická řešení

Nechcete už pracovat v „Open Space“ v nějakém průmyslovém parku kilometry za městem? Chcete, aby vaše práce byla společensky užitečná? Preferujete lidštější prostředí? Tady je mimořádná příležitost pracovat v centru Pardubic, Ostravy, Prahy nebo Brna. Hledáte právě novou pracovní příležitost a změnu? Chcete mít 5+1 týdnů dovolené? Pak neváhejte a zašlete nám Vaše CV! Reagujeme okamžitě, protože jednáte přímo se zaměstnavatelem a ne s nějakou agenturou. Každému uchazeči se ozveme! Musíte ale být připraveni cestovat po celé České republice. Pokud je to pro vás nepřijatelné, o tuto pozici se prosím neucházejte.

Náplň práce

  • Implementace klinického informačního systému – oblast speciálních zákaznických řešení
  • Procesní analýzy, školení uživatelů, konzultace, zpracování dokumentace, tvorba podkladů pro realizaci implementace informačního systému
  • Tvorba speciálních formulářů a modulů v proprietárním vývojovém prostředí nemocničního informačního systému

Požadované vzdělání

  • Minimálně SŠ vzdělání

Požadovaná praxe a znalosti

  • Dobrá znalost práce s výpočetní technikou
  • Komunikace se zákazníky
  • Znalost MS SQL na úrovni pokročilého dotazování, tvorby databázových procedur
  • Alespoň základní znalost objektového programování obecně
  • Znalost a zkušenosti s C# .NET vítány
  • Zkušenosti s optimalizací databází výhodou
  • Znalost nemocničního prostředí a práce se zdravotnickou dokumentací velkou výhodou

Uživatelská znalost software

  • Znalost Windows
  • MS Office
  • Znalost některého nemocničního informačního systému vítána

Nabízíme

  • Odpovědnou a zajímavou tvůrčí práci
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Perspektivní zaměstnání v silné firmě
  • Moderní HW a SW vybavení
  • Příjemný pracovní kolektiv
  • Pružnou pracovní dobu

Benefity

  • Nepracujete v „Open Space“
  • Roční prémie při splnění plánu
  • 5+1 týdnů dovolené
  • 5 dní krátkodobého volna na vyléčení ročně (sick days)
  • Každoroční navyšování základních mezd o míru inflace
  • Penzijní připojištění
  • Odměna za doporučení náboru nového zaměstnance
  • Nadstandardní preventivní lékařská péče
  • Očkování proti chřipce
  • Dárkové poukazy k narození dítěte pro matku i otce
  • Příspěvek na stravování a poukázky na sportovní aktivity
  • Výuka angličtiny na pracovišti
  • Společenské akce pro zaměstnance
  • Letní „Rodinný a Dětský den“
  • Mikulášské odpoledne a nadílka pro děti zaměstnanců
  • Vánoční výtvarná soutěž pro děti zaměstnanců

Úvazek

  • 40 hodin týdně

Místo pracoviště

  • Pardubice, Ostrava, Brno, Praha + služební cesty (pokud neradi cestujete, o tuto pozici se neucházejte)

Mzdové podmínky

  • Dohodou

Datum nástupu

  • Dohodou

Řidičský průkaz

  • Skupina B

Jazykové znalosti

  • Minimálně pasivní znalost AJ

Kontakt

KONZULTANT/KA IS – POLSKÝ JAZYK

Nechcete už pracovat v „Open Space“ v nějakém průmyslovém parku kilometry za městem? Domluvíte se polsky? Chcete, aby vaše práce byla společensky užitečná? Preferujete lidštější prostředí? Tady je mimořádná příležitost pracovat v centru Ostravy, případně Pardubic, Prahy nebo Brna. Hledáte právě novou pracovní příležitost a změnu? Chcete mít 5+1 týdnů dovolené? Pak neváhejte a zašlete nám Vaše CV! Reagujeme okamžitě, protože jednáte přímo se zaměstnavatelem a ne s nějakou agenturou. Každému uchazeči se ozveme! Musíte být ale připraveni cestovat po celé České republice/do Polska. Téměř polovinu pracovního času strávíte u zákazníků. Převážně se jedná o 1-2 denní výjezdy, ale 3-5 x za rok to může být i celý týden. Tedy pokud to je pro vás nepřijatelné, neucházejte se prosím o tuto pozici.

Náplň práce

  • Implementace klinického informačního systému
  • Procesní analýzy, školení uživatelů, konzultace, zpracování dokumentace, tvorba podkladů pro realizaci implementace informačního systému

Požadované vzdělání

  • Minimálně SŠ vzdělání
  • SŠ se zdravotnickým zaměřením výhodou
  • VŠ medicínského zaměření vítána
  • IT vzdělání kombinované se zájmem o zdravotnictví rovněž vítáno

Požadovaná praxe

  • Dobrá znalost práce s výpočetní technikou
  • Komunikace se zákazníky
  • Zkušenosti s implementací, či správou informačních systémů, nebo obdobných softwarových celků

Velkou výhodou jsou

  • Znalost nemocničního prostředí
  • Práce se zdravotnickou dokumentací
  • Znalost metodik v oblasti zdravotnictví
  • Vykazování plátcům zdravotní péče apod.
  • Dále zkušenosti s analýzou procesů, s projektovým řízením, zkušenosti z prostředí vývoje SW

Uživatelská znalost software

  • Znalost Windows
  • MS Office
  • Znalost některého nemocničního systému vítána

Nabízíme

  • Odpovědnou a zajímavou tvůrčí práci
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Perspektivní zaměstnání v silné firmě
  • Moderní HW a SW vybavení
  • Příjemný pracovní kolektiv
  • Pružnou pracovní dobu

Benefity

  • Nepracujete v „Open Space“
  • Roční prémie při splnění plánu
  • 5+1 týdnů dovolené
  • 5 dní krátkodobého volna na vyléčení ročně (sick days)
  • Každoroční navyšování základních mezd o míru inflace
  • Penzijní připojištění
  • Odměna za doporučení náboru nového zaměstnance
  • Nadstandardní preventivní lékařská péče
  • Očkování proti chřipce
  • Dárkové poukazy k narození dítěte pro matku i otce
  • Příspěvek na stravování a poukázky na sportovní aktivity
  • Výuka angličtiny na pracovišti
  • Společenské akce pro zaměstnance
  • Letní „Rodinný a Dětský den“
  • Mikulášské odpoledne a nadílka pro děti zaměstnanců
  • Vánoční výtvarná soutěž pro děti zaměstnanců

Úvazek

  • 40 hodin týdně

Místo pracoviště

  • Pardubice, Ostrava, Brno, Praha + služební cesty (pokud neradi cestujete, nebo máte problém být polovinu času mimo kancelář, tak se o tuto pozici neucházejte)

Mzdové podmínky

  • Dohodou

Datum nástupu

  • Dohodou

Řidičský průkaz

  • Skupina B

Jazykové znalosti

  • Český jazyk na komunikativní úrovni
  • Polský jazyk na komunikativní úrovni
  • Anglický jazyk minimálně na pasivní úrovni

Kontakt

Informace pro uchazeče

Vážení uchazeči,

pokud máte zájem o některou z výše uvedených pozic, pro přihlášení do výběrového řízení můžete použít zde uvedené formuláře nebo strukturovaný životopis. Pokud inzerovaná pozice vyžaduje znalost anglického jazyka, vyplňte jak český, tak anglický (Application form) formulář nebo nám zašlete anglickou verzi Vašeho strukturovaného životopisu.

Společně s průvodním dopisem vše zašlete na adresu (preferujeme e-mail: kariera@stapro.cz / není podmínkou):

STAPRO s. r. o.
Výběrové řízení: (zde uveďte název pozice)
Pernštýnské nám. 51
530 02 Pardubice

Prohlášení:
STAPRO s. r. o. prohlašuje, že osobní údaje obsažené v životopise použije pouze k uskutečnění výběrového řízení na Vámi zvolenou pozici.

Veronika Bláhová, M. A.
Personální referentka

STAPRO s. r. o.
Pernštýnské náměstí 51
530 02 Pardubice

Podporujeme

STAPRO
FONS Portál

FONS portál

Helpdesk

Helpdesk

STAPRO s. r. o.

Pernštýnské nám. 51
530 02 Pardubice
  +420 467 003 111
  stapro@stapro.cz