Volné pozice
Asistent/asistentka ředitele
Věříte, že jdou technologie a zdravotnictví dohromady? My ano! Hledáte smysluplnou a stabilní práci, ve které dostanete dostatek prostoru pro vlastní realizaci? Jste zodpovědný, samostatný, ale zároveň vám nevadí práce v menším týmu? Tak to bychom si mohli rozumět!
Jsme STAPRO, česká společnost, která vyvíjí software pro všechny oblasti zdravotnictví. Nemocnicím a dalším poskytovatelům zdravotní péče dodáváme naše systémy a další služby tak, aby se zdravotnický personál mohl plně soustředit na to nejdůležitější – lidské životy. Pojďte nám pomoct usnadnit zdravotníkům jejich náročnou práci!
Koho hledáme?
Rádi bychom rozšířili tým o asistenta/asistentku ředitele. Vaší náplní práce bude příprava, koordinace a zajištění porad, jednání a prezentací, administrativní podpora vedení společnosti, plánová schůzek a komunikace se zákazníky.
Jak to u nás funguje?
- Vedení společnosti STAPRO s. r. o. sídlí v Pardubicích, tudíž dostanete svou kancelář v historickém centru Pardubic, ale jsme si jistí, že určitě uvítáte i možnost home office.
Co očekáváme od budoucího kolegy?
- VŠ vzdělání (pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky).
- Výborné komunikační schopnosti, samostatnost, odpovědnost a chuť se učit a vzdělávat.
- Příjemné a profesionální vystupování.
- Pečlivost a loajalitu.
- Dobrá znalost práce s výpočetní technikou – MS Office, e-mail, internet.
Co naopak nabídneme vám?
- Smysluplnou, odpovědnou a tvůrčí práci ve stabilní a rostoucí firmě
- Mobil a notebook.
- Odpovídající finanční ohodnocení, na jehož přesné výši se dohodneme na pohovoru. A taky roční prémie při plnění ročního plánu.
- Flexibilní pracovní dobu, 5+1 týdnů dovolené a 5 sick days, které můžete kdykoliv využít
- Veškeré potřebné vybavení k práci a příjemnou kancelář v historickém centru Pardubic. Žádný neosobní openspace!
- Penzijní připojištění, nadstandardní preventivní lékařskou péči nebo třeba hrazené očkování proti chřipce
- Příspěvek na stravování a sportovní aktivity, hrazenou výuku angličtiny a spoustu dalších benefitů. Všechny výhody s vámi rádi probereme přímo na online pohovoru!
Úvazek
- 40 hodin týdně
Datum nástupu
- Dohodou
Řidičský průkaz
- Skupina B
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk minimálně na pasivní úrovni
Zní to zajímavě? Ozvěte se nám, připojte CV a pojďme domluvit společný online call. Těšíme se, až vás poznáme!
Kontakt
Analytik/analytička IS pro logistiku léků
Věříte, že jdou technologie a zdravotnictví dohromady? My ano! Hledáte smysluplnou a stabilní práci, ve které dostanete dostatek prostoru pro vlastní realizaci? Jste zodpovědný, samostatný, ale zároveň vám nevadí práce v menším týmu? Tak to bychom si mohli rozumět!
Jsme STAPRO, česká společnost, která vyvíjí software pro všechny oblasti zdravotnictví. Nemocnicím a dalším poskytovatelům zdravotní péče dodáváme naše systémy a další služby tak, aby se zdravotnický personál mohl plně soustředit na to nejdůležitější – lidské životy. Pojďte nám pomoct usnadnit zdravotníkům jejich náročnou práci!
Koho hledáme?
Rádi bychom rozšířili tým o analytika/analytičku, který/á si vezme na starost tvorbu analýz pro vývoj modulu pro logistiku léků a zdravotnického materiálu. Ideálním kandidátem je pro nás absolvent/ka farmacie, který/á se orientuje v problematice léků, zná jejich životní cyklus a legislativní stránku s tím spojenou. Zná běžnou rutinu lékárníka, orientuje se v datech týkajících se léčiv a ví, kde si informace dohledat. Zároveň ho/ji baví neustále se něco učit a nebojí se nových výzev. Má znalost číselníků, které se léků a zdrav. materiálu týkají, zvládne se v nich orientovat a data v nich zvládne interpretovat.
Vaší náplní práce bude úzká spolupráce s našimi vývojáři, produktovými manažery, konzultanty a zákazníky při návrhu komunikačních scénářů aplikace, iterativní vývoj produktu dle metodiky SCRUM (nová verze produktu po každé iteraci), testování a tvorba dokumentace ve svěřených oblastech produktu.
Jak to u nás funguje?
- Agilní tým, jehož budete součástí, je částečně v Pardubicích, Ostravě a Brně, takže si můžete vybrat, v kterém z těchto měst budete mít svou kancelář. Jsme si jistí, že určitě uvítáte i možnost home office.
Co očekáváme od budoucího kolegy?
- Schopnost navrhnout workflow práce koncového uživatele, aktivně se zajímat o podstatu problému.
- Vynikající komunikační, organizační schopnosti a orientaci na výsledek práce agilního týmu.
- Schopnost dělat rozhodnutí, uvažovat v komplexnosti a robustnosti systému, být schopen si
svoje rozhodnutí obhájit. - Schopnost pracovat samostatně, v menším uzavřenějším týmu ale i v rámci mezitýmové spolupráce s kolegy z jiných oddělení i na denní bázi.
- Znalost MS Office.
- Znalost lékárenského prostředí.
- Analytické myšlení, selský rozum a schopnost dekompozice problému.
- Flexibilitu, ochotu učit se, zájem o problematiku zdravotnické informatiky.
Co není nutné, ale uvítáme to s nadšením?
- Znalost nemocničních IS a návaznost na jiné IS v rámci nemocnice.
- Znalost více lékárenských IS, schopnost srovnání funkcionalit.
- Znalost implementačních procesů robustního SW.
- Znalost SQL.
Co naopak nabídneme vám?
- Smysluplnou, odpovědnou a tvůrčí práci ve stabilní a rostoucí firmě
- Náborový příspěvek ve výši 80.000,- (po úspěšném ukončení zkušební doby 40.000,- Kč, po prvním roce 40.000,- Kč).
- Odpovídající finanční ohodnocení, na jehož přesné výši se dohodneme na pohovoru. A taky roční prémie při plnění ročního plánu.
- Flexibilní pracovní dobu, 5+1 týdnů dovolené a 5 sick days, které můžete kdykoliv využít.
- Veškeré potřebné vybavení k práci a příjemnou kancelář v historickém centru Pardubic nebo nedaleko centra Ostravy či Brna. Žádný neosobní openspace!
- Penzijní připojištění, nadstandardní preventivní lékařskou péči nebo třeba hrazené očkování proti chřipce.
- Příspěvek na stravování a sportovní aktivity, hrazenou výuku angličtiny a spoustu dalších benefitů. Všechny výhody s vámi rádi probereme přímo na online pohovoru!
Úvazek
- 40 hodin týdně
Datum nástupu
- Dohodou
Řidičský průkaz
- Skupina B
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk minimálně na pasivní úrovni
Zní to zajímavě? Ozvěte se nám, připojte CV a pojďme domluvit společný online call. Těšíme se, až vás poznáme!
Kontakt
Konzultant/ka laboratorního IS
Věříte, že jdou technologie a zdravotnictví dohromady? My ano! Hledáte smysluplnou a stabilní práci, ve které dostanete dostatek prostoru pro vlastní realizaci? Jste zodpovědný, samostatný, ale zároveň vám nevadí práce v menším týmu? Tak to bychom si mohli rozumět!
Jsme STAPRO, česká společnost, která vyvíjí software pro všechny oblasti zdravotnictví. Nemocnicím a dalším poskytovatelům zdravotní péče dodáváme naše systémy a další služby tak, aby se zdravotnický personál mohl plně soustředit na to nejdůležitější – lidské životy. Pojďte nám pomoct usnadnit zdravotníkům jejich náročnou práci!
Koho hledáme?
Rádi bychom rozšířili tým o konzultanta/konzultantku laboratorního IS, který/á si vezme na starost implementaci laboratorních informačních systémů ve zdravotnictví a jejich servisní podporu. To zahrnuje: školení zákazníků, osobní konzultace nebo podporu pomocí HelpDesk, procesní analýzy, zpracování dokumentace nebo tvorbu podkladů pro samotnou implementaci systému.
Jak to u nás funguje?
- Tým, jehož budete součástí, má kanceláře v historickém centru Pardubic, ale jsme si jistí, že určitě uvítáte i možnost home office.
Co očekáváme od budoucího kolegy?
- Alespoň SŠ vzdělání.
- Znalost laboratorního prostředí.
- Nadstandardní uživatelskou znalost práce s PC, MS Office a Windows.
- Organizační schopnosti.
- Komunikativnost, zodpovědnost a prozákaznický přístup.
- Časovou flexibilitu: časté služební cesty.
Co není nutné, ale uvítáme to s nadšením?
- Zkušenosti s prací s laboratorním informačním systémem.
Co naopak nabídneme vám?
- Smysluplnou, odpovědnou a tvůrčí práci ve stabilní a rostoucí firmě
- Odpovídající finanční ohodnocení, na jehož přesné výši se dohodneme na pohovoru. A taky roční prémie při plnění ročního plánu
- Flexibilní pracovní dobu, 5+1 týdnů dovolené a 5 sick days, které můžete kdykoliv využít
- Veškeré potřebné vybavení k práci a příjemnou kancelář v historickém centru Pardubic. Žádný neosobní openspace!
- Penzijní připojištění, nadstandardní preventivní lékařskou péči nebo třeba hrazené očkování proti chřipce
- Příspěvek na stravování a sportovní aktivity, hrazenou výuku angličtiny a spoustu dalších benefitů. Všechny výhody s vámi rádi probereme přímo na online pohovoru!
Úvazek
- 40 hodin týdně
Datum nástupu
- Dohodou
Řidičský průkaz
- Skupina B
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk minimálně na pasivní úrovni
Zní to zajímavě? Ozvěte se nám, připojte CV a pojďme domluvit společný online call. Těšíme se, až vás poznáme!
Kontakt
Full – stack developer (C#)
Věříte, že jdou technologie a zdravotnictví dohromady? My ano! Hledáte smysluplnou a stabilní práci, ve které dostanete dostatek prostoru pro vlastní realizaci? Jste zodpovědný, samostatný, ale zároveň vám nevadí práce v menším týmu? Tak to bychom si mohli rozumět!
Jsme STAPRO, česká společnost, která vyvíjí software pro všechny oblasti zdravotnictví. Nemocnicím a dalším poskytovatelům zdravotní péče dodáváme naše systémy a další služby tak, aby se zdravotnický personál mohl plně soustředit na to nejdůležitější – lidské životy. Pojďte nám pomoct usnadnit zdravotníkům jejich náročnou práci!
Koho hledáme?
Rádi bychom rozšířili tým o full-stack developera (C#), který si vezme na starost návrh a vývoj laboratorního IS. Společně se zbytkem týmu se budete podílet na tvorbě architektury nadnárodního SW.
Jak to u nás funguje?
- Agilní tým, jehož budete součástí, je částečně v Pardubicích, Brně a Ostravě, takže si můžete vybrat, v kterém z těchto měst budete mít svou kancelář. Jsme si jistí, že určitě uvítáte i možnost home office.
Co očekáváme od budoucího kolegy?
- Znalost .NET C#.
- Znalost ASP.NET.
- Znalost tvorby API pro frontend.
- Zkušenost s WinForms.
- Základní znalost SQL.
- Znalost HTML, Javascript, TypeScript, CSS.
Co není nutné, ale uvítáme to s nadšením?
- Znalost metodiky SCRUM.
- Znalost .NET Core.
- Znalost Angular.
Co naopak nabídneme vám?
- Smysluplnou, odpovědnou a tvůrčí práci ve stabilní a rostoucí firmě
- Náborový příspěvek ve výši 80.000,- (po úspěšném ukončení zkušební doby 40.000,- Kč, po prvním roce 40.000,- Kč).
- Odpovídající finanční ohodnocení, na jehož přesné výši se dohodneme na pohovoru. A taky roční prémie při plnění ročního plánu
- Flexibilní pracovní dobu, 5+1 týdnů dovolené a 5 sick days, které můžete kdykoliv využít
- Veškeré potřebné vybavení k práci a příjemnou kancelář v historickém centru Pardubic nebo nedaleko centra Ostravy nebo Brna. Žádný neosobní openspace!
- Penzijní připojištění, nadstandardní preventivní lékařskou péči nebo třeba hrazené očkování proti chřipce
- Příspěvek na stravování a sportovní aktivity, hrazenou výuku angličtiny a spoustu dalších benefitů. Všechny výhody s vámi rádi probereme přímo na online pohovoru!
Úvazek
- 40 hodin týdně
Datum nástupu
- Dohodou
Řidičský průkaz
- Skupina B
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk minimálně na pasivní úrovni
Zní to zajímavě? Ozvěte se nám, připojte CV a pojďme domluvit společný online call. Těšíme se, až vás poznáme!
Kontakt
Analytik/analytička integrací IS pro zdravotnictví
Věříte, že jdou technologie a zdravotnictví dohromady? My ano! Hledáte smysluplnou a stabilní práci, ve které dostanete dostatek prostoru pro vlastní realizaci? Jste zodpovědný, samostatný, ale zároveň vám nevadí práce v menším týmu? Tak to bychom si mohli rozumět!
Jsme STAPRO, česká společnost, která vyvíjí software pro všechny oblasti zdravotnictví. Nemocnicím a dalším poskytovatelům zdravotní péče dodáváme naše systémy a další služby tak, aby se zdravotnický personál mohl plně soustředit na to nejdůležitější – lidské životy. Pojďte nám pomoct usnadnit zdravotníkům jejich náročnou práci!
Koho hledáme?
Rádi bychom rozšířili tým o analytika/analytičku, který/á si vezme na starost návrh komunikačního rozhraní mezi různými systémy – tvorbu analýz komunikace modulů nemocničního informačního systému (NIS) s moduly třetích stran, tvorbu analýz integrace modulů třetích stran do NIS a tvorbu analýz pro vývoj samotných modulů NIS. Vaší náplní práce bude úzká spolupráce s našimi vývojáři, produktovými manažery, konzultanty a zákazníky při návrhu komunikačních scénářů aplikace, iterativní vývoj produktu dle metodiky SCRUM (nová verze produktu po každé iteraci), testování a tvorba dokumentace ve svěřených oblastech produktu.
Jak to u nás funguje?
- Agilní tým, jehož budete součástí, je částečně v Pardubicích, Ostravě a Brně, takže si můžete vybrat, v kterém z těchto měst budete mít svou kancelář. Jsme si jistí, že určitě uvítáte i možnost home office. Po zaškolení nabízíme full remote. Zaškolení probíhá po dobu tří měsíců v Brně, v Pardubicích nebo v Ostravě.
Co očekáváme od budoucího kolegy?
- VŠ vzdělání.
- Zkušenosti s návrhem komunikačního rozhraní mezi různými systémy.
- Schopnost porozumět požadavkům uživatelů a tyto požadavky řešit v širších souvislostech celého NIS.
- Schopnost navrhnout workflow práce koncového uživatele (lékař, sestra).
- Vynikající komunikační, organizační schopnosti a orientaci na výsledek práce agilního týmu.
- Analytické myšlení, selský rozum a schopnost dekompozice problému.
- Flexibilitu, ochotu učit se, zájem o problematiku zdravotnické informatiky.
Co není nutné, ale uvítáme to s nadšením?
- Zkušenosti s tvorbou strukturované analýzy robustního IS.
- Znalost SQL.
Co naopak nabídneme vám?
- Smysluplnou, odpovědnou a tvůrčí práci ve stabilní a rostoucí firmě
- Náborový příspěvek ve výši 80.000,- (po úspěšném ukončení zkušební doby 40.000,- Kč, po prvním roce 40.000,- Kč).
- Odpovídající finanční ohodnocení, na jehož přesné výši se dohodneme na pohovoru. A taky roční prémie při plnění ročního plánu
- Flexibilní pracovní dobu, 5+1 týdnů dovolené a 5 sick days, které můžete kdykoliv využít
- Veškeré potřebné vybavení k práci a příjemnou kancelář v historickém centru Pardubic nebo nedaleko centra Ostravy nebo Brna. Žádný neosobní openspace!
- Penzijní připojištění, nadstandardní preventivní lékařskou péči nebo třeba hrazené očkování proti chřipce
- Příspěvek na stravování a sportovní aktivity, hrazenou výuku angličtiny a spoustu dalších benefitů. Všechny výhody s vámi rádi probereme přímo na online pohovoru!
Úvazek
- 40 hodin týdně
Datum nástupu
- Dohodou
Řidičský průkaz
- Skupina B
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk minimálně na pasivní úrovni
Zní to zajímavě? Ozvěte se nám, připojte CV a pojďme domluvit společný online call. Těšíme se, až vás poznáme!
Kontakt
Vedoucí oddělení implementace informačních systémů
Věříte, že jdou technologie a zdravotnictví dohromady? My ano! Hledáte smysluplnou a stabilní práci, ve které dostanete dostatek prostoru pro vlastní realizaci? Jste komunikativní, odpovědný/á a umíte vést lidi? Tak to bychom si mohli rozumět!
Jsme STAPRO, česká společnost, která vyvíjí software pro všechny oblasti zdravotnictví. Nemocnicím a dalším poskytovatelům zdravotní péče dodáváme naše systémy a další služby tak, aby se zdravotnický personál mohl plně soustředit na to nejdůležitější – lidské životy. Pojďte nám pomoct usnadnit zdravotníkům jejich náročnou práci!
Koho hledáme?
Rádi bychom rozšířili tým o nového vedoucího oddělení implementace informačních systémů. Vedoucí se podílí na řízení početného oddělení, které implementuje moderní informační systém do nemocnic všech velikostí po celé České republice a zajišťuje jeho následnou podporu.
Hledáme kolegu/kolegyni, který/á bude týmovým hráčem a bude podporovat členy svého týmu. Bude schopný/á pracovat se zkušenými odborníky v mnoha oblastech, bude vnímavý/á k jejich potřebám, ale zároveň se nebude bát být kritický/á a hledat kompromisy.
Co budete konkrétně vaší náplní práce?
- Organizace a dohled nad průběhem týmových schůzek, plánování a prioritizací dílčích úkolů v krátkodobém horizontu, podpora týmového time managementu, asistence při odblokování postupu řešení konkrétních úkolů, kontrola plnění vybraných dílčích úkolů, koučování týmu.
- Organizace zapracování nových konzultantů, pomoc a zprostředkování informací v průběhu zaškolení a kontrola jeho průběhu.
- Plánování a řízení kapacit týmu ve spolupráci s projektovým managementem.
Jak to u nás funguje?
- Tým, jehož budete součástí, je částečně v Pardubicích, Ostravě a Brně, takže si můžete vybrat, v kterém z těchto měst budete mít svou kancelář. Jsme si jistí, že určitě uvítáte i možnost home office.
Co očekáváme od budoucího kolegy?
- Minimálně SŠ vzdělání.
- Dobrou znalost práce s výpočetní technikou.
- Schopnost vedení lidí a řízení jejich kapacit.
- Vynikající komunikační dovednosti.
- Schopnost zvládat stresové situace.
- Ochotu a schopnost získávat odborné znalosti z oblasti zdravotnické informatiky.
- Odpovědnost, samostatnost a flexibilitu.
Co není nutné, ale uvítáme to s nadšením?
- Zkušenost s vedením týmu v oblasti implementace/vývoje/správy SW, nebo obdobných řešení.
- Zkušenost s DevOps systémy.
Co naopak nabídneme vám?
- Smysluplnou, odpovědnou a tvůrčí práci ve stabilní a rostoucí firmě
- Odpovídající finanční ohodnocení, na jehož přesné výši se dohodneme na pohovoru. A taky roční prémie při plnění ročního plánu
- Flexibilní pracovní dobu, 5+1 týdnů dovolené a 5 sick days, které můžete kdykoliv využít
- Veškeré potřebné vybavení k práci a příjemnou kancelář v historickém centru Pardubic nebo nedaleko centra Ostravy nebo Brna. Žádný neosobní openspace!
- Penzijní připojištění, nadstandardní preventivní lékařskou péči nebo třeba hrazené očkování proti chřipce
- Příspěvek na stravování a sportovní aktivity, hrazenou výuku angličtiny a spoustu dalších benefitů. Všechny výhody s vámi rádi probereme přímo na online pohovoru!
Úvazek
- 40 hodin týdně
Datum nástupu
- Dohodou
Řidičský průkaz
- Skupina B
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk minimálně na pasivní úrovni
Zní to zajímavě? Ozvěte se nám, připojte CV a pojďme domluvit společný online call. Těšíme se, až vás poznáme!
Kontakt
Zástupce/zástupkyně vedoucího oddělení implementace informačních systémů
Věříte, že jdou technologie a zdravotnictví dohromady? My ano! Hledáte smysluplnou a stabilní práci, ve které dostanete dostatek prostoru pro vlastní realizaci? Jste komunikativní, odpovědný/á a umíte vést lidi? Tak to bychom si mohli rozumět!
Jsme STAPRO, česká společnost, která vyvíjí software pro všechny oblasti zdravotnictví. Nemocnicím a dalším poskytovatelům zdravotní péče dodáváme naše systémy a další služby tak, aby se zdravotnický personál mohl plně soustředit na to nejdůležitější – lidské životy. Pojďte nám pomoct usnadnit zdravotníkům jejich náročnou práci!
Koho hledáme?
Rádi bychom rozšířili tým o nového zástupce/zástupkyni vedoucího oddělení implementace informačních systémů. Zástupce/zástupkyně vedoucího se podílí na řízení početného oddělení, které implementuje moderní informační systém do nemocnic všech velikostí po celé České republice a zajišťuje jeho následnou podporu.
Hledáme kolegu/kolegyni, který/á bude týmovým hráčem a bude podporovat členy svého týmu. Bude schopný/á pracovat se zkušenými odborníky v mnoha oblastech, bude vnímavý/á k jejich potřebám, ale zároveň se nebude bát být kritický/á a hledat kompromisy.
Co budete konkrétně vaší náplní práce?
- Organizace a dohled nad průběhem týmových schůzek, plánování a prioritizací dílčích úkolů v krátkodobém horizontu, podpora týmového time managementu, asistence při odblokování postupu řešení konkrétních úkolů, kontrola plnění vybraných dílčích úkolů, koučování týmu.
- Organizace zapracování nových konzultantů, pomoc a zprostředkování informací v průběhu zaškolení a kontrola jeho průběhu.
- Plánování a řízení kapacit týmu ve spolupráci s projektovým managementem.
- Zástup vedoucího oddělení.
Jak to u nás funguje?
- Tým, jehož budete součástí, je částečně v Pardubicích, Ostravě a Brně, takže si můžete vybrat, v kterém z těchto měst budete mít svou kancelář. Jsme si jistí, že určitě uvítáte i možnost home office.
Co očekáváme od budoucího kolegy?
- Minimálně SŠ vzdělání.
- Dobrou znalost práce s výpočetní technikou.
- Schopnost vedení lidí a řízení jejich kapacit.
- Vynikající komunikační dovednosti.
- Schopnost zvládat stresové situace.
- Ochotu a schopnost získávat odborné znalosti z oblasti zdravotnické informatiky.
- Odpovědnost, samostatnost a flexibilitu.
Co není nutné, ale uvítáme to s nadšením?
- Zkušenost s vedením týmu v oblasti implementace/vývoje/správy SW, nebo obdobných řešení.
- Zkušenost s DevOps systémy.
Co naopak nabídneme vám?
- Smysluplnou, odpovědnou a tvůrčí práci ve stabilní a rostoucí firmě
- Odpovídající finanční ohodnocení, na jehož přesné výši se dohodneme na pohovoru. A taky roční prémie při plnění ročního plánu
- Flexibilní pracovní dobu, 5+1 týdnů dovolené a 5 sick days, které můžete kdykoliv využít
- Veškeré potřebné vybavení k práci a příjemnou kancelář v historickém centru Pardubic nebo nedaleko centra Ostravy nebo Brna. Žádný neosobní openspace!
- Penzijní připojištění, nadstandardní preventivní lékařskou péči nebo třeba hrazené očkování proti chřipce
- Příspěvek na stravování a sportovní aktivity, hrazenou výuku angličtiny a spoustu dalších benefitů. Všechny výhody s vámi rádi probereme přímo na online pohovoru!
Úvazek
- 40 hodin týdně
Datum nástupu
- Dohodou
Řidičský průkaz
- Skupina B
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk minimálně na pasivní úrovni
Zní to zajímavě? Ozvěte se nám, připojte CV a pojďme domluvit společný online call. Těšíme se, až vás poznáme!
Kontakt
Senior konzultant/ka modulů výkaznictví
Věříte, že jdou technologie a zdravotnictví dohromady? My ano! Hledáte smysluplnou a stabilní práci, ve které dostanete dostatek prostoru pro vlastní realizaci? Máte zkušenosti s vykazováním zdravotnické péče, jste komunikativní, samostatný/á a máte chuť na sobě neustále pracovat? Tak to bychom si mohli rozumět!
Jsme STAPRO, česká společnost, která vyvíjí software pro všechny oblasti zdravotnictví. Nemocnicím a dalším poskytovatelům zdravotní péče dodáváme naše systémy a další služby tak, aby se zdravotnický personál mohl plně soustředit na to nejdůležitější – lidské životy. Pojďte nám pomoct usnadnit zdravotníkům jejich náročnou práci!
Koho hledáme?
Rádi bychom rozšířili tým o senior konzultanta/konzultantku modulů výkaznictví, který/á bude znát metodiky VZP a procesy vykazování ve zdravotnických zařízeních. Po zaučení bude samostatně poskytovat konzultace k pořizování/opravám původních či opravných dokladů, provádět centrální zpracování (vyúčtování) pro zákazníka, zpracovávat validační protokoly od zdravotních pojišťoven a školit uživatele. Občas se zapojí do implementace nových zakázek, kde bude mít podíl na zprovoznění modulu výkaznictví pro vyúčtování zdravotním pojišťovnám, jakožto součásti nemocničního informačního systému. Případně bude připravovat podklady pro plány projektů realizace.
Jak to u nás funguje?
- Tým, jehož budete součástí, má kancelář v historickém centru Prahy (Karlovo náměstí). Jsme si jistí, že určitě uvítáte i občasnou možnost home office.
Co očekáváme od budoucího kolegy?
- Alespoň SŠ vzdělání ekonomického, zdravotnického směru nebo IT, případně jiné minimálně středoškolské vzdělání (s velkou praxí) v příbuzném oboru.
- Bezproblémové ovládání a používání desktopů na úrovni zdatného uživatele.
- Bezproblémové ovládání standardních programů MS Windows.
- Schopnost výborné komunikace se zákazníky.
- Znalost problematiky a metodiky výkaznictví zdravotním pojišťovnám.
- Orientace ve zdravotnické dokumentaci.
- Znalost Windows, MS Office.
Co není nutné, ale uvítáme to s nadšením?
- Znalost některého nemocničního systému.
Co naopak nabídneme vám?
- Smysluplnou, odpovědnou a tvůrčí práci ve stabilní a rostoucí firmě
- Odpovídající finanční ohodnocení, na jehož přesné výši se dohodneme na pohovoru. A taky roční prémie při plnění ročního plánu
- Flexibilní pracovní dobu, 5+1 týdnů dovolené a 5 sick days, které můžete kdykoliv využít
- Veškeré potřebné vybavení k práci a příjemnou kancelář v historickém centru Prahy. Žádný neosobní openspace!
- Penzijní připojištění, nadstandardní preventivní lékařskou péči nebo třeba hrazené očkování proti chřipce
- Příspěvek na stravování a sportovní aktivity, hrazenou výuku angličtiny a spoustu dalších benefitů. Všechny výhody s vámi rádi probereme přímo na online pohovoru!
Úvazek
- 40 hodin týdně
Datum nástupu
- Dohodou
Řidičský průkaz
- Skupina B
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk minimálně na pasivní úrovni
Zní to zajímavě? Ozvěte se nám, připojte CV a pojďme domluvit společný online call. Těšíme se, až vás poznáme!
Kontakt
Konzultant/ka informačního systému
Chtěl/a byste dělat smysluplnou práci, jejíž výsledky jsou vážně vidět? Chcete cestovat po České republice a pomáhat lékařům a zdravotnickému personálu? Zajímáte se o IT nástroje?
Pak hledáme právě vás! Do našeho implementačního týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Konzultant/ky nemocničního/klinického informačního systému.
Vaším úkolem bude implementace našeho informačního systému. Budete jezdit do zdravotnických zařízení analyzovat zdravotnické procesy, zpracovávat návrhy řešení, konfigurovat a školit koncové uživatele. Důležitou součástí bude osobní podpora při rozjezdu (ostrém spuštění) a poskytnutí pomoci. Poimplementační servis je samozřejmostí.
S námi máte možnost poznat Českou republiku, informační systém vytvořený speciálně pro zdravotnická zařízení jako jsou nemocnice, ambulance apod. a podílet se na jeho rozvoji.
Pokud se zajímáte o IT software a zdravotnictví, neváhejte a přidejte se k nám. Pošlete nám životopis, rádi s vámi dáme řeč a poskytneme detailnější informace.
Co vás u nás čeká?
- Seznámení se s novým nástrojem pro zdravotnická zařízení
- Zpracování analýz, návrhů řešení, konfigurace, školení uživatelů, osobní podpora při rozjezdu
- Poskytování servisu (konzultačních návštěv, nové konfigurace) našim zákazníkům a uživatelům
- Tvorba uživatelské dokumentace
- Budete mít po ruce zkušeného mentora, který vám vždy poradí a poskytne zpětnou vazbu
- Práce v české firmě s pružnou pracovní dobou a možností home office
- Mnoho benefitů
Co od vás očekáváme my?
- Řidičský průkaz B a chuť cestovat
- Zájem učit se nové věci ze zdravotnických oborů
- Aktivní komunikaci
- Zájem o práci s nástrojem a jeho konfigurací
- Středoškolské vzdělání se zdravotnickým nebo IT zaměřením (Vhodné pro absolventy biomedicíny)
- Uživatelskou znalost MS Office – Excel, Word
Co vám nabídneme?
- Samostatnou a odpovědnou práci
- Odpovídající mzdové ohodnocení
- Seberealizaci v jedné z nejúspěšnějších IT firem v oblasti zdravotnictví
- Možnost odborného růstu a kariérního postupu
- Možnost používat moderní softwarové technologie
- Moderní technické vybavení
- Příjemný pracovní kolektiv
- Pěkné pracovní prostředí
Benefity
- Nepracujete v „Open Space“
- Roční prémie při splnění plánu
- 5+1 týdnů dovolené
- 5 dní krátkodobého volna na vyléčení ročně (sick days)
- Penzijní připojištění
- Odměna za doporučení náboru nového zaměstnance
- Nadstandardní preventivní lékařská péče
- Očkování proti chřipce
- Dárkové poukazy k narození dítěte pro matku i otce
- Příspěvek na stravování a poukázky na sportovní aktivity
- Výuka angličtiny na pracovišti
- Společenské akce pro zaměstnance
- Letní „Rodinný a Dětský den“
- Mikulášské odpoledne a nadílka pro děti zaměstnanců
- Vánoční výtvarná soutěž pro děti zaměstnanců
Úvazek
- 40 hodin týdně
Místo pracoviště
- Pardubice, Praha, Brno, Ostrava
Mzdové podmínky
- Dohodou
Datum nástupu
- Dohodou
Řidičský průkaz
- Skupina B
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk – minimálně technická angličtina
Kontakt
LÉKAŘ/KA – SENIOR KONZULTANT
Mimořádná příležitost, mimořádně finančně ohodnocená pro mimořádně kvalifikovaného kandidáta. Senior konzultant poskytuje konzultační a poradenskou činnost pro naše zákazníky z řad zřizovatelů a poskytovatelů zdravotní péče: optimalizace kvality a výkonnosti zdravotní péče a její podpory prostřednictvím nástrojů informačních systémů a technologií. Podílí se na implementaci nemocničních informačních systémů, řízení postupu realizačního týmu, vyjednávání s vedením projektu na straně zákazníka, úzce spolupracuje s projektovým a produktovým manažerem.
Požadovaná praxe
- Vynikající praktická znalost prostředí poskytování zdravotní péče
- Praktická znalost IS/ICT v oblasti zdravotnictví
- Zkušenost z řídicí funkce v oblasti zdravotnictví výhodou
Požadované vzdělání
- Vysokoškolské – titul MUDr.
Požadovaná znalost PC
- MS Office
- Uživatelská znalost práce na PC
- Uživatelská znalost některého zdravotnického informačního systému
Další požadavky
- Vynikající komunikační schopnosti
- Vynikající organizační schopnosti
- Asertivita
- Vstřícné jednání
- Samostatnost
- Odpovědnost
- Iniciativní přístup, systematičnost
- Trvalý zájem o problematiku zdravotnické informatiky
- Ochota cestovat
- Kreativita
- Flexibilita
Nabízíme
- Samostatnou a odpovědnou práci
- Odpovídající mzdové ohodnocení
- Seberealizace v jedné z nejúspěšnějších IT firem v oblasti zdravotnictví
- Perspektivní zaměstnání v silné a expandující firmě
- Moderní technické vybavení
- Příjemný pracovní kolektiv
- Pěkné pracovní prostředí
- Pružnou pracovní dobu
Benefity
- Nepracujete v „Open Space“
- Roční prémie při splnění plánu
- 5+1 týdnů dovolené
- 5 dní krátkodobého volna na vyléčení ročně (sick days)
- Penzijní připojištění
- Odměna za doporučení náboru nového zaměstnance
- Nadstandardní preventivní lékařská péče
- Očkování proti chřipce
- Dárkové poukazy k narození dítěte pro matku i otce
- Příspěvek na stravování a poukázky na sportovní aktivity
- Výuka angličtiny na pracovišti
- Společenské akce pro zaměstnance
- Letní „Rodinný a Dětský den“
- Mikulášské odpoledne a nadílka pro děti zaměstnanců
- Vánoční výtvarná soutěž pro děti zaměstnanců
Úvazek
- 40 hodin týdně
Místo pracoviště
- Brno, Ostrava, Pardubice, Praha
Mzdové podmínky
- Dohodou
Datum nástupu
- Dohodou
Řidičský průkaz
- Skupina B
Jazykové znalosti
- Znalost AJ na komunikativní úrovni.
Kontakt
SENIOR KONZULTANT/KA IMPLEMENTACE INFORMAČNÍHO SYSTÉMU
Zajímáte se o zdravotnické nástroje a jejich správu? Máte zkušenosti s IT software nebo ze zdravotnického prostředí? Rád/a cestujete?
Pak hledáme právě vás! Do našeho implementačního týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici senior konzultant/ka nemocničního/klinického informačního systému.
Vaším úkolem bude implementace našeho informačního systému. Budete jezdit do zdravotnických zařízení analyzovat zdravotnické procesy, zpracovávat návrhy řešení, konfigurovat a školit koncové uživatele. Důležitou součástí bude osobní podpora při rozjezdu (ostrém spuštění) a poskytnutí pomoci. Poimplementační servis je samozřejmostí. Své znalosti budete předávat svým kolegům, budete pořádat školení a zaučovat nováčky. Předpokladem je, že máte zkušenost s analýzou procesů, s projektovým řízením, zkušenosti z prostředí vývoje softwaru.
S námi máte možnost poznat Českou republiku, informační systém vytvořený speciálně pro zdravotnická zařízení jako jsou nemocnice, ambulance apod. a podílet se na jeho rozvoji.
Pokud se zajímáte o IT software a zdravotnictví, neváhejte a přidejte se k nám. Pošlete nám životopis, rádi s vámi dáme řeč a poskytneme detailnější informace.
Co vás u nás čeká?
- Seznámení se s novým nástrojem pro zdravotnická zařízení
- Zpracování analýz, návrhů řešení, konfigurace, školení uživatelů, osobní podpora při rozjezdu
- Poskytování servisu (konzultačních návštěv, nové konfigurace) našim zákazníkům a uživatelům
- Tvorba uživatelské dokumentace
- Budete mít po ruce zkušeného mentora, který vám vždy poradí a poskytne zpětnou vazbu
- Práce v české firmě s pružnou pracovní dobou a možností home office
- Mnoho benefitů
Co od vás očekáváme my?
- Řidičský průkaz B a chuť cestovat
- Zájem se učit nové věci ze zdravotnických oborů
- Aktivní komunikaci a kreativní řešení problémů
- Zájem o práci s ojedinělou aplikací a její konfiguraci
- Předpokladem je samostatnost
- Aplikaci svých znalostí a zkušeností do praxe
- Spolupráci s vývojem a podílení se na rozvoji softwaru
- Středoškolské/Vysokoškolské vzdělání se zdravotnickým nebo IT zaměřením
- Uživatelskou znalost MS Office – Excel, Word
Co vám nabídneme?
- Samostatnou a odpovědnou práci
- Odpovídající mzdové ohodnocení
- Seberealizaci v jedné z nejúspěšnějších IT firem v oblasti zdravotnictví
- Možnost odborného růstu a kariérního postupu
- Možnost používat moderní softwarové technologie
- Moderní technické vybavení
- Příjemný pracovní kolektiv
- Pěkné pracovní prostředí
Benefity
- Nepracujete v „Open Space“
- Roční prémie při splnění plánu
- 5+1 týdnů dovolené
- 5 dní krátkodobého volna na vyléčení ročně (sick days)
- Penzijní připojištění
- Odměna za doporučení náboru nového zaměstnance
- Nadstandardní preventivní lékařská péče
- Očkování proti chřipce
- Dárkové poukazy k narození dítěte pro matku i otce
- Příspěvek na stravování a poukázky na sportovní aktivity
- Výuka angličtiny na pracovišti
- Společenské akce pro zaměstnance
- Letní „Rodinný a Dětský den“
- Mikulášské odpoledne a nadílka pro děti zaměstnanců
- Vánoční výtvarná soutěž pro děti zaměstnanců
Úvazek
- 40 hodin týdně
Místo pracoviště
- Pardubice, Praha, Brno, Ostrava
Mzdové podmínky
- Dohodou
Datum nástupu
- Dohodou
Řidičský průkaz
- Skupina B
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk – minimálně technická angličtina
Kontakt
Informace pro uchazeče
Vážení uchazeči,
pokud máte zájem o některou z výše uvedených pozic, pro přihlášení do výběrového řízení můžete použít zde uvedené formuláře nebo strukturovaný životopis. Pokud inzerovaná pozice vyžaduje znalost anglického jazyka, vyplňte jak český, tak anglický (Application form) formulář nebo nám zašlete anglickou verzi Vašeho strukturovaného životopisu.
Společně s průvodním dopisem vše zašlete na adresu (preferujeme e-mail: kariera@stapro.cz / není podmínkou):
STAPRO s. r. o.
Výběrové řízení: (zde uveďte název pozice)
Pernštýnské nám. 51
530 02 Pardubice
Prohlášení:
STAPRO s. r. o. prohlašuje, že osobní údaje obsažené v životopise použije pouze k uskutečnění výběrového řízení na Vámi zvolenou pozici.
STAPRO s. r. o.
Pernštýnské náměstí 51
530 02 Pardubice