Volné pozice
Obchodní reprezentant/ka ambulantního IS
STAPRO s.r.o. je předním poskytovatelem informačních systémů pro zdravotnictví. Naše technologie pomáhají zdravotnickým zařízením zlepšovat péči o pacienty, optimalizovat provozní efektivitu a podporovat rozhodování. Jako lídr v oblasti zdravotnických IT řešení se neustále rozvíjíme a hledáme nové talenty.
Hlavním úkolem pro obchodního reprezentanta/reprezentantku bude prodej řešení v oblasti ambulantních informačních systémů, jejich jednotlivých modulů a licencí.
Hledáme komunikativní a samostatnou osobnost s obchodním talentem, která se chce zapojit do dynamického a rostoucího sektoru zdravotnických IT technologií.
Vaší naplní práce bude:
- Vyhledávání obchodních příležitostí
- Prezentace produktů, řešení a služeb společnosti
- Jednání se zákazníky
- Konzultace technických a obchodních podmínek zakázky
- Aktivní účast na lékařských konferencích napříč celou ČR
- Správa a další rozvoj obchodních vztahů se stávajícími zákazníky
- 70% časové dotace – obchodní činnost, akvizice nových zákazníků, péče o stávající zákazníky, účast na konferencích
- 30% časové dotace – administrativní činnost, součinnost s týmem
- VŠ vzdělání, ideálně absolvent lékařské fakulty, ale není podmínkou
- Dobrá znalost práce s výpočetní technikou
- Vynikající komunikační a prezentační schopnosti
- Samostatnost, flexibilitu a velmi dobrý celkový přehled ve zdravotnictví
- Uživatelskou znalost IT
Predikce rozložení pracovní náplně:
Co očekáváme od budoucího kolegy?
Co není nutné, ale uvítáme to s nadšením?
- Obchodní praxi v segmentu IT nebo zdravotnictví
- Znalost nějakého zdravotnického informačního systému
Co naopak nabídneme vám?
- Smysluplnou, odpovědnou a tvůrčí práci ve stabilní a rostoucí firmě.
- Služební vůz i pro soukromé účely.
- Odpovídající finanční ohodnocení, na jehož přesné výši se dohodneme na pohovoru. A taky roční prémie při plnění ročního plánu.
- Flexibilní pracovní dobu, 5+1 týdnů dovolené a 5 sick days, které můžete kdykoliv využít.
- Veškeré potřebné vybavení k práci a příjemnou kancelář.
- Penzijní připojištění/příspěvek na životní pojištění, nadstandardní preventivní lékařskou péči nebo třeba hrazené očkování proti chřipce.
- Příspěvek na stravování a sportovní aktivity, hrazenou výuku angličtiny a spoustu dalších benefitů. Všechny výhody s vámi rádi probereme přímo na online pohovoru!
Úvazek
- 40 hodin týdně
Datum nástupu
- Dohodou
Řidičský průkaz
- Skupina B
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni.
Zní to zajímavě? Ozvěte se nám, připojte CV a pojďme domluvit společný online call. Těšíme se, až vás poznáme!
Kontakt
.NET C# vývojář/ka – klinické informační systémy
STAPRO s.r.o. je předním poskytovatelem informačních systémů pro zdravotnictví. Naše technologie pomáhají zdravotnickým zařízením zlepšovat péči o pacienty, optimalizovat provozní efektivitu a podporovat rozhodování. Jako lídr v oblasti zdravotnických IT řešení se neustále rozvíjíme a hledáme nové talenty.
Hlavním úkolem pro vývojáře/ku bude podílet se na vývoji klinického informačního systému a jeho modernizaci.
Hledáme zodpovědného a samostatného člena týmu se zkušenostmi s vývojem v C# .NET, který se chce dále rozvíjet a nebojí se výzev spojených s modernizací naší desktopové aplikace na webového klienta.
Jak to u nás funguje?
- Agilní tým, jehož budete součástí, je částečně v Brně a Ostravě, takže si můžete vybrat, ve kterém z těchto měst budete mít svou kancelář. Zároveň ale nabízíme možnost plně vzdálené spolupráce, takže můžete pracovat odkudkoliv, a využít tak možnosti home office naplno.
Vaší naplní práce bude:
- Vývoj a modernizace desktopového klinického informačního systému.
- Práce v agilním týmu na robustním produktu s přesahem do vývoje front-endové části v Angular.
- Implementace nových funkcí a údržba stávajících aplikací.
- Spolupráce s týmem na návrhu a implementaci inovativních řešení.
Co očekáváme od budoucího kolegy?
- Analytické myšlení a samostatnost při plnění úkolů.
- Aktivní zkušenosti s programováním v .NET C# (využíváme i .NET 8).
- Aktivní zkušenosti s programováním v WPF.
- Znalost GITu a MS Visual Studia.
- Základní znalost SQL.
- Ochotu učit se a zdokonalovat se v nových technologiích.
Co není nutné, ale uvítáme to s nadšením?
- Orientace v metodice SCRUM.
- Znalost REST API.
- Základní znalost TypeScript, HTML, CSS.
- Zkušenosti s Angular.
Co naopak nabídneme vám?
- Smysluplnou, odpovědnou a tvůrčí práci ve stabilní a rostoucí firmě.
- Odpovídající finanční ohodnocení s ročními prémiemi.
- Flexibilní pracovní dobu, 5+1 týdnů dovolené a 5 sick days.
- Veškeré potřebné vybavení k práci a příjemnou kancelář.
- Penzijní připojištění, nadstandardní preventivní lékařskou péči a hrazené očkování proti chřipce.
- Příspěvek na stravování a sportovní aktivity, hrazenou výuku angličtiny a spoustu dalších benefitů. Všechny výhody s vámi rádi probereme přímo na online pohovoru!
Úvazek
- 40 hodin týdně
Datum nástupu
- Dohodou
Řidičský průkaz
- Skupina B
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk na pasivní úrovni.
Zní to zajímavě? Ozvěte se nám, připojte CV a pojďme domluvit společný online call. Těšíme se, až vás poznáme!
Manažer/ka úseku obchodu a marketingu
STAPRO s.r.o. je předním poskytovatelem informačních systémů pro zdravotnictví. Naše technologie pomáhají zdravotnickým zařízením zlepšovat péči o pacienty, optimalizovat provozní efektivitu a podporovat rozhodování. Jako lídr v oblasti zdravotnických IT řešení se neustále rozvíjíme a hledáme nové talenty.
Manažerk/ka úseku obchodu a marketingu bude přímým zástupcem ředitele úseku obchodu a marketingu. Vaše role se bude podílet na strategickém plánování úseku a jeho následné realizaci, řízení týmu a optimalizaci našich procesů.
Jak to u nás funguje?
- Sídlo společnosti a velká část týmu má zázemí na centrále v Pardubicích, kam budete dojíždět na jednání s nadřízeným, případně s vedením společnosti. Kanceláře máme po celé ČR. Vaše zázemí pro případ práce v kanceláři bude v Pardubicích nebo Praze. Značnou část Vaší pracovní doby budete věnovat jednáním se zákazníky. Podporujeme flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova.
Vaší naplní práce bude:
- Podpora ředitele úseku při plánování, tvorbě a realizaci obchodní a marketingové strategie společnosti.
- Koordinace obchodních a marketingových aktivit dle rozhodnutí ředitele úseku.
- Spolupráce na přípravě a naplňování koncepčních materiálů (plány, popisy procesů, interní předpisy).
- Řízení úseku v nepřítomnosti ředitele a optimalizace materiálních zdrojů.
- Podpora při řízení pracovního týmu a jejich odbornosti.
- Zajištění analýzy trhu pro naplnění vize společnosti.
- Spoluúčast na tvorbě produktového portfolia a jeho změn.
- Uvolňování produktů na trh a průběžné vyhodnocování jejich kvality.
Predikce rozložení pracovní náplně:
- 80% časové dotace – jednání se zákazníky napříč ČR, účast na konferencích, obchodní aktivity, marketing
- 20% časové dotace – strategické aktivity, koordinace s týmem/týmu, administrativa
Co očekáváme od budoucího kolegy?
- Prokazatelné zkušenosti na manažerské pozici v oblasti obchodu/marketingu
- Zkušenost z oblasti IT nebo zdravotnictví podmínkou
- Vysokoškolské vzdělání
Co naopak nabídneme vám?
- Smysluplnou, odpovědnou a tvůrčí práci ve stabilní a rostoucí firmě.
- Služební vůz i pro soukromé účely.
- Odpovídající finanční ohodnocení, na jehož přesné výši se dohodneme na pohovoru. A taky roční prémie při plnění ročního plánu.
- Flexibilní pracovní dobu, 5+1 týdnů dovolené a 5 sick days, které můžete kdykoliv využít.
- Veškeré potřebné vybavení k práci a zázemí kanceláře v rámci ČR.
- Penzijní připojištění/příspěvek na životní pojištění, nadstandardní preventivní lékařskou péči nebo třeba hrazené očkování proti chřipce.
- Příspěvek na stravování a sportovní aktivity, hrazenou výuku angličtiny a spoustu dalších benefitů. Všechny výhody s vámi rádi probereme přímo na online pohovoru!
Úvazek
- 40 hodin týdně
Datum nástupu
- Q4 2024, ideálně září/říjen 2024
Řidičský průkaz
- Skupina B
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni.
Výběrové řízení, dle našich předpokladů, bude probíhat v období letních prázdnin až do konce srpna. S ohledem na čas dovolených (pravděpodobně na obou stranách) Vás budeme kontaktovat po přihlášení hned, jakmile to bude možné. Možná právě proto však nečekejte a v případě zájmu neváhejte s přihlášením. Napište nám a pojďme se společně seznámit! Těšíme se na vás!
Kontakt
Obchodní manažer/ka pro expanzi na zahraniční trhy
STAPRO s.r.o. je předním poskytovatelem informačních systémů pro zdravotnictví.
Naše technologie pomáhají zdravotnickým zařízením zlepšovat péči o pacienty, optimalizovat provozní efektivitu a podporovat rozhodování. Jako lídr v oblasti zdravotnických IT řešení expandujeme s řešením pro JIP (jednotka intenzivní péče) na zahraniční trhy.
Hlavním úkolem pro obchodního manažera bude v první fázi expanze na rakouský trh.
Hledáme silnou osobnost lékaře s obchodním duchem, který se zajímá o IT technologie a je v rakouském systému zdravotnictví „jako doma“. Jeho pracovní náplní bude primárně analýza rakouského trhu, vyhledání potenciálních zákazníků, plánování schůzek se zástupci nemocnic a lékařských zařízení, prezentace našeho řešení pro JIP, prodej.
Náplň práce
- Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí, v úvodu zejména pro pilotní nasazení.
- Navazování, udržování a rozšiřování vztahů se zahraničními zákazníky.
- Prezentace nabízeného řešení zahraničním zákazníkům.
- Koordinace činností s ostatními útvary společnosti pro konkrétní obchodní případy.
- Příprava podkladů a zpracování cenových kalkulací.
- Realizace obchodních případů a následné zajištění podpisu obchodních smluv.
Co očekáváme od budoucího kolegy?
- VŠ vzdělání medicínského/farmaceutického zaměření.
- Zájem o IT technologie.
- Aktivní znalost německého (schopnost prezentace/argumentace na odborné úrovni).
- Silné obchodní zaměření a důraz na plnění stanovených cílů.
- Schopnost pracovat samostatně a vést iniciativy s minimálním dohledem.
Co naopak nabídneme vám?
- Smysluplnou, odpovědnou a tvůrčí práci ve stabilní a rostoucí firmě.
- Odpovídající finanční ohodnocení, na jehož přesné výši se dohodneme na pohovoru. A taky roční prémie při plnění ročního plánu.
- Možnost částečného úvazku s flexibilní pracovní dobou, 5+1 týdnů dovolené a 5 sick days, které můžete kdykoliv využít.
- Veškeré potřebné vybavení k práci a příjemné pracovní prostření.
- Penzijní připojištění, nadstandardní preventivní lékařskou péči nebo třeba hrazené očkování proti chřipce.
- Příspěvek na stravování a sportovní aktivity, hrazenou výuku angličtiny a spoustu dalších benefitů. Všechny výhody s vámi rádi probereme přímo na online pohovoru!
Úvazek
- Dohodou
Datum nástupu
- Dohodou
Řidičský průkaz
- Skupina B (ochota pravidelně cestovat do zahraničí)
Jazykové znalosti
- Aktivní znalost německého jazyka
Zní to zajímavě? Ozvěte se nám, připojte CV a pojďme domluvit společný online call. Těšíme se, až vás poznáme!
Kontakt
Konzultant/ka stravovacího modulu nemocničního IS
STAPRO s.r.o. je předním poskytovatelem informačních systémů pro zdravotnictví. Naše technologie pomáhají zdravotnickým zařízením zlepšovat péči o pacienty, optimalizovat provozní efektivitu a podporovat rozhodování. Jako lídr v oblasti zdravotnických IT řešení se neustále rozvíjíme a hledáme nové talenty.
Hlavním úkolem pro konzultanta/ku stravovacího modulu bude poskytování odborné podpory našim zákazníkům při používání nemocničního informačního systému.
Hledáme komunikativní a samostatnou osobnost, která se zajímá o zdravotnictví a má chuť se neustále učit nové věci.
Vaší naplní práce bude:
- Konzultační činnost v oblasti stravovacího informačního systému: osobní, psanou nebo telefonickou formou, podpora pomocí nástroje HeplDesk
- Vzdálená podpora provozu a údržby informačního systému
- Individuální a hromadná školení uživatelů
- Účast na dílčích implementačních projektech
Jak to u nás funguje?
- Tým, jehož budete součástí, je částečně v Pardubicích a v Praze. Část Vaší pracovní doby budete věnovat konzultačním schůzkám se zákazníky. Podporujeme flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova.
Co očekáváme od budoucího kolegy?
- Řidičský průkaz B a chuť cestovat.
- Středoškolské/Vysokoškolské vzdělání se zdravotnickým nebo IT zaměřením.
- Zájem učit se nové věci ze zdravotnických oborů a oblasti informačních systémů.
- Aktivní komunikaci a kreativní řešení problémů.
- Samostatnost a flexibilitu.
- Uživatelskou znalost MS Office – Excel, Word.
- Základní znalost jazyka a prostředí SQL výhodou.
Co naopak nabídneme vám?
- Smysluplnou, odpovědnou a tvůrčí práci ve stabilní a rostoucí firmě.
- Odpovídající finanční ohodnocení, na jehož přesné výši se dohodneme na pohovoru. A taky roční prémie při plnění ročního plánu.
- Flexibilní pracovní dobu, 5+1 týdnů dovolené a 5 sick days, které můžete kdykoliv využít.
- Veškeré potřebné vybavení k práci a příjemnou kancelář v historickém centru Pardubic nebo nedaleko centra Prahy.
- Penzijní připojištění/příspěvek na životní pojištění, nadstandardní preventivní lékařskou péči nebo třeba hrazené očkování proti chřipce.
- Příspěvek na stravování a sportovní aktivity, hrazenou výuku angličtiny a spoustu dalších benefitů. Všechny výhody s vámi rádi probereme přímo na online pohovoru!
Úvazek
- 40 hodin týdně
Datum nástupu
- Ihned
Řidičský průkaz
- Skupina B
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk minimálně na pasivní úrovni
Zní to zajímavě? Ozvěte se nám, připojte CV a pojďme domluvit společný online call. Těšíme se, až vás poznáme!
Kontakt
Lékař/ka – Senior konzultant
Mimořádná příležitost, mimořádně finančně ohodnocená pro mimořádně kvalifikovaného kandidáta. Senior konzultant poskytuje konzultační a poradenskou činnost pro naše zákazníky z řad zřizovatelů a poskytovatelů zdravotní péče: optimalizace kvality a výkonnosti zdravotní péče a její podpory prostřednictvím nástrojů informačních systémů a technologií. Podílí se na implementaci nemocničních informačních systémů, řízení postupu realizačního týmu, vyjednávání s vedením projektu na straně zákazníka, úzce spolupracuje s projektovým a produktovým manažerem.
Požadovaná praxe
- Vynikající praktická znalost prostředí poskytování zdravotní péče
- Praktická znalost IS/ICT v oblasti zdravotnictví
- Zkušenost z řídicí funkce v oblasti zdravotnictví výhodou
Požadované vzdělání
- Vysokoškolské – titul MUDr.
Požadovaná znalost PC
- MS Office
- Uživatelská znalost práce na PC
- Uživatelská znalost některého zdravotnického informačního systému
Další požadavky
- Vynikající komunikační schopnosti
- Vynikající organizační schopnosti
- Asertivita
- Vstřícné jednání
- Samostatnost
- Odpovědnost
- Iniciativní přístup, systematičnost
- Trvalý zájem o problematiku zdravotnické informatiky
- Ochota cestovat
- Kreativita
- Flexibilita
Co naopak nabídneme vám?
- Smysluplnou, odpovědnou a tvůrčí práci ve stabilní a rostoucí firmě.
- Odpovídající finanční ohodnocení, na jehož přesné výši se dohodneme na pohovoru. A taky roční prémie při plnění ročního plánu.
- Flexibilní pracovní dobu, 5+1 týdnů dovolené a 5 sick days, které můžete kdykoliv využít.
- Veškeré potřebné vybavení k práci a příjemnou kancelář v historickém centru Pardubic nebo nedaleko centra Prahy, Ostravy nebo Brna. Žádný neosobní openspace!
- Penzijní připojištění, nadstandardní preventivní lékařskou péči nebo třeba hrazené očkování proti chřipce.
- Příspěvek na stravování a sportovní aktivity, hrazenou výuku angličtiny a spoustu dalších benefitů. Všechny výhody s vámi rádi probereme přímo na online pohovoru!
Úvazek
- 40 hodin týdně
Datum nástupu
- Dohodou
Řidičský průkaz
- Skupina B
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk minimálně na komunikativní úrovni
Zní to zajímavě? Ozvěte se nám, připojte CV a pojďme domluvit společný online call. Těšíme se, až vás poznáme!
Kontakt
Informace pro uchazeče
Vážení uchazeči,
pokud máte zájem o některou z výše uvedených pozic, pro přihlášení do výběrového řízení můžete použít zde uvedené formuláře nebo strukturovaný životopis. Pokud inzerovaná pozice vyžaduje znalost anglického jazyka, vyplňte jak český, tak anglický (Application form) formulář nebo nám zašlete anglickou verzi Vašeho strukturovaného životopisu.
Společně s průvodním dopisem vše zašlete na adresu (preferujeme e-mail: kariera@stapro.cz / není podmínkou):
STAPRO s. r. o.
Výběrové řízení: (zde uveďte název pozice)
Pernštýnské nám. 51
530 02 Pardubice
Prohlášení:
STAPRO s. r. o. prohlašuje, že osobní údaje obsažené v životopise použije pouze k uskutečnění výběrového řízení na Vámi zvolenou pozici.
STAPRO s. r. o.
Pernštýnské náměstí 51
530 02 Pardubice