Volné pozice
Finanční controller/ka
Věříte, že jdou technologie a zdravotnictví dohromady? My ano! Hledáte smysluplnou a stabilní práci, ve které dostanete dostatek prostoru pro vlastní realizaci? Jste zodpovědný, pečlivý a máte smysl pro detail? Tak to bychom si mohli rozumět!
Jsme STAPRO, česká společnost, která vyvíjí software pro všechny oblasti zdravotnictví. Nemocnicím a dalším poskytovatelům zdravotní péče dodáváme naše systémy a další služby tak, aby se zdravotnický personál mohl plně soustředit na to nejdůležitější – lidské životy. Pojďte nám pomoct usnadnit zdravotníkům jejich náročnou práci!
Koho hledáme?
Rádi bychom rozšířili tým o finančního controllera/controllorku, který/á bude zodpovědný za:
- Zpracování vybraných podkladů pro fakturaci
- Kontrolu výkazů a přenosů dat
- Analýzu dat
- Metodické vedení a kontrolu skupinového DPH
- Správu pojistných smluv
- Tvorbu vnitřních výkazů
- Tvorbu podkladů pro aktivaci
- Reporting CFO
Jak to u nás funguje?
- Zaučení od zkušeného kolegy bude probíhat v sídle společnosti v Pardubicích. Věříme, že po zapracování a předání agendy uvítáte i možnost home office.
Co očekáváme od budoucího kolegy?
- Vzdělání ekonomického směru
- Znalost příslušené legislativy
- Uživatelská znalost MS Office – Excel
- Samostatnost a odpovědnost
Co není nutné, ale uvítáme to s nadšením?
- Orientaci ve skupinovém DPH
- Zkušenost s finančním nebo projektovým controllingem
- Znalost Helios Nephrit a ERP systémů
- Znalost Power BI
Co naopak nabídneme vám?
- Smysluplnou, odpovědnou a tvůrčí práci ve stabilní a rostoucí firmě.
- Odpovídající finanční ohodnocení, na jehož přesné výši se dohodneme na pohovoru. A taky roční prémie při plnění ročního plánu.
- Flexibilní pracovní dobu, 5+1 týdnů dovolené a 5 sick days, které můžete kdykoliv využít.
- Veškeré potřebné vybavení k práci a příjemnou kancelář v historickém centru Pardubic. Žádný neosobní openspace!
- Penzijní připojištění, nadstandardní preventivní lékařskou péči nebo třeba hrazené očkování proti chřipce.
- Příspěvek na stravování a sportovní aktivity, hrazenou výuku angličtiny a spoustu dalších benefitů. Všechny výhody s vámi rádi probereme přímo na online pohovoru!
Úvazek
- 40 hodin týdně
Datum nástupu
- Dohodou
Řidičský průkaz
- Skupina B
Zní to zajímavě? Ozvěte se nám, připojte CV a pojďme domluvit společný online call. Těšíme se, až vás poznáme!
Kontakt
FLEXI Konzultant/ka informačního systému
Věříte, že jdou technologie a zdravotnictví dohromady? My ano! Hledáte smysluplnou a stabilní práci, ve které dostanete dostatek prostoru pro vlastní realizaci? Jste komunikativní, samostatný/á, ale zároveň vám nevadí práce v menším týmu? Tak to bychom si mohli rozumět!
Jsme STAPRO, česká společnost, která vyvíjí software pro všechny oblasti zdravotnictví. Nemocnicím a dalším poskytovatelům zdravotní péče dodáváme naše systémy a další služby tak, aby se zdravotnický personál mohl plně soustředit na to nejdůležitější – lidské životy. Pojďte nám pomoct usnadnit zdravotníkům jejich náročnou práci!
Koho hledáme?
- Rádi bychom rozšířili tým o FLEXI konzultanta/konzultantku nemocničního informačního systému, který/á si vezme na starost implementaci našeho informačního systému. Bude jezdit do zdravotnických zařízení analyzovat zdravotnické procesy, zpracovávat návrhy řešení, konfigurovat a školit koncové uživatele. Důležitou součástí bude osobní podpora při rozjezdu (ostrém spuštění) a poskytnutí pomoci. Poimplementační servis je samozřejmostí.
Jak to u nás funguje?
- Tým, jehož budete součástí, je částečně v Pardubicích, Praze, Brně a v Ostravě. Jsme si jistí, že určitě uvítáte i možnost home office.
Co vás u nás čeká?
- Seznámení se s novým nástrojem pro zdravotnická zařízení.
- Zpracování analýz, návrhů řešení, konfigurace, školení uživatelů, osobní podpora při rozjezdu.
- Vývoj proprietárních formulářů.
- Poskytování servisu (konzultačních návštěv, nové konfigurace) našim zákazníkům a uživatelům.
- Tvorba uživatelské dokumentace.
- Budete mít po ruce zkušeného mentora, který vám vždy poradí a poskytne zpětnou vazbu.
Co očekáváme od budoucího kolegy?
- Zkušenost a záliba v programování (C#, XAML).
- Prokazatelná zkušenost s dotazovacím jazykem SQL.
- Aktivní komunikaci a kreativní řešení problémů.
- Zájem o práci s ojedinělou aplikací a její konfiguraci.
- Zájem se učit nové věci ze zdravotnických oborů.
- Řidičský průkaz B a chuť cestovat.
- Aplikaci svých znalostí a zkušeností do praxe.
- Spolupráci s vývojem a podílení se na rozvoji softwaru.
- Předpokladem je aktivita a samostatnost.
- Středoškolské/Vysokoškolské vzdělání se zdravotnickým nebo IT zaměřením.
- Uživatelskou znalost MS Office – Excel, Word.
Co naopak nabídneme vám?
- Smysluplnou, odpovědnou a tvůrčí práci ve stabilní a rostoucí firmě.
- Odpovídající finanční ohodnocení, na jehož přesné výši se dohodneme na pohovoru. A taky roční prémie při plnění ročního plánu.
- Flexibilní pracovní dobu, 5+1 týdnů dovolené a 5 sick days, které můžete kdykoliv využít.
- Veškeré potřebné vybavení k práci a příjemnou kancelář v historickém centru Pardubic nebo nedaleko centra Prahy, Ostravy nebo Brna. Žádný neosobní openspace!
- Penzijní připojištění, nadstandardní preventivní lékařskou péči nebo třeba hrazené očkování proti chřipce.
- Příspěvek na stravování a sportovní aktivity, hrazenou výuku angličtiny a spoustu dalších benefitů. Všechny výhody s vámi rádi probereme přímo na online pohovoru!
Úvazek
- 40 hodin týdně
Datum nástupu
- Dohodou
Řidičský průkaz
- Skupina B
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk minimálně na pasivní úrovni
Zní to zajímavě? Ozvěte se nám, připojte CV a pojďme domluvit společný online call. Těšíme se, až vás poznáme!
Kontakt
Obchodní reprezentant/ka ambulantního IS
Věříte, že jdou technologie a zdravotnictví dohromady? My ano! Hledáte smysluplnou a stabilní práci, ve které dostanete dostatek prostoru pro vlastní realizaci? Jste komunikativní, odpovědný/á a máte obchodní talent? Tak to bychom si mohli rozumět! Jsme STAPRO, česká společnost, která vyvíjí software pro všechny oblasti zdravotnictví. Nemocnicím a dalším poskytovatelům zdravotní péče dodáváme naše systémy a další služby tak, aby se zdravotnický personál mohl plně soustředit na to nejdůležitější – lidské životy. Pojďte nám pomoct usnadnit zdravotníkům jejich náročnou práci!
Koho hledáme?
Rádi bychom rozšířili tým o nového obchodního reprezentanta/reprezentantku ambulantního informačního systému, který se bude věnovat prodeji řešení v oblasti ambulantních informačních systémů, jejich jednotlivých modulů a licencí.
Vaší naplní práce bude:
- Vyhledávání obchodních příležitostí
- Prezentace produktů, řešení a služeb společnosti
- Jednání se zákazníky
- Konzultace technických a obchodních podmínek zakázky
- Aktivní účast na lékařských konferencích napříč celou ČR
- Správa a další rozvoj obchodních vztahů se stávajícími zákazníky
Rozložení pracovní náplně v poměru 70/30:
- 70% časové dotace – obchodní činnost, akvizice nových zákazníků, péče o stávající zákazníky, účast na konferencích
- 30% časové dotace – administrativní činnost, součinnost s týmem
Co očekáváme od budoucího kolegy?
- VŠ vzdělání, ideálně absolvent lékařské fakulty, ale není podmínkou
- Dobrá znalost práce s výpočetní technikou
- Vynikající komunikační a prezentační schopnosti
- Samostatnost, flexibilitu a velmi dobrý celkový přehled ve zdravotnictví
- Uživatelskou znalost IT
Co není nutné, ale uvítáme to s nadšením?
- Obchodní praxi v segmentu IT nebo zdravotnictví
- Znalost nějakého zdravotnického informačního systému
Co naopak nabídneme vám?
- Smysluplnou, odpovědnou a tvůrčí práci ve stabilní a rostoucí firmě.
- Služební vůz i pro soukromé účely.
- Odpovídající finanční ohodnocení, na jehož přesné výši se dohodneme na pohovoru. A taky roční prémie při plnění ročního plánu.
- Flexibilní pracovní dobu, 5+1 týdnů dovolené a 5 sick days, které můžete kdykoliv využít.
- Veškeré potřebné vybavení k práci a příjemnou kancelář v historickém centru Brna, Pardubic nebo Prahy. Žádný neosobní openspace!
- Penzijní připojištění, nadstandardní preventivní lékařskou péči nebo třeba hrazené očkování proti chřipce.
- Příspěvek na stravování a sportovní aktivity, hrazenou výuku angličtiny a spoustu dalších benefitů. Všechny výhody s vámi rádi probereme přímo na online pohovoru!
Úvazek
- 40 hodin týdně
Datum nástupu
- Dohodou
Řidičský průkaz
- Skupina B
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk minimálně na pasivní úrovni
Zní to zajímavě? Ozvěte se nám, připojte CV a pojďme domluvit společný online call. Těšíme se, až vás poznáme!
Kontakt
SW Test Engineer
Věříte, že jdou technologie a zdravotnictví dohromady? My ano! Hledáte smysluplnou a stabilní práci, ve které dostanete dostatek prostoru pro vlastní realizaci? Jste zodpovědný, samostatný, ale zároveň vám nevadí práce v menším týmu? Tak to bychom si mohli rozumět!
Jsme STAPRO, česká společnost, která vyvíjí software pro všechny oblasti zdravotnictví. Nemocnicím a dalším poskytovatelům zdravotní péče dodáváme naše systémy a další služby tak, aby se zdravotnický personál mohl plně soustředit na to nejdůležitější – lidské životy. Pojďte nám pomoct usnadnit zdravotníkům jejich náročnou práci!
Koho hledáme?
Rádi bychom rozšířili tým o SW Test Engineera, který si vezme na starost návrh a zabezpečení procesu QA pro produkt laboratorního informačního systému.
Budete se zabývat návrhem, vývojem a realizací automatických testů a analýzou jejich výsledků. Pro automatické testy budete používat Selenium a Robot Framework (klient Angular). Zároveň budete pracovat na testech pro Winforms a jejich dalším rozvoji v prostředí Azure DevOps. V rámci své pozice budete komunikovat s kolegy analytiky a vývojáři
Ve vývoji využíváme:
- Angular 2+, TypeScript, REST, C#, MS SQL, Microsoft DevOps.
Jak to u nás funguje?
- Agilní tým, jehož budete součástí, je částečně v Pardubicích a Brně, takže si můžete vybrat, v kterém z těchto měst budete mít svou kancelář. Jsme si jistí, že určitě uvítáte i možnost home office.
Co očekáváme od budoucího kolegy?
- Zkušenost s automatickým testováním alespoň jeden rok.
- Zkušenosti s programováním či skriptováním.
- Analytické a komunikační schopnosti.
- Schopnost práce v týmu.
- Samostatnost a odpovědnost.
Co není nutné, ale uvítáme to s nadšením?
- Znalost nástroje Selenium.
Co naopak nabídneme vám?
- Smysluplnou, odpovědnou a tvůrčí práci ve stabilní a rostoucí firmě.
- Odpovídající finanční ohodnocení, na jehož přesné výši se dohodneme na pohovoru. A taky roční prémie při plnění ročního plánu.
- Flexibilní pracovní dobu, 5+1 týdnů dovolené a 5 sick days, které můžete kdykoliv využít.
- Veškeré potřebné vybavení k práci a příjemnou kancelář v historickém centru Pardubic nebo nedaleko centra Brna. Žádný neosobní openspace
- Penzijní připojištění, nadstandardní preventivní lékařskou péči nebo třeba hrazené očkování proti chřipce.
- Příspěvek na stravování a sportovní aktivity, hrazenou výuku angličtiny a spoustu dalších benefitů. Všechny výhody s vámi rádi probereme přímo na online pohovoru!
Pozice vhodná i pro absolventy.
Úvazek
- 40 hodin týdně
Datum nástupu
- Dohodou
Řidičský průkaz
- Skupina B
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk minimálně na pasivní úrovni
Zní to zajímavě? Ozvěte se nám, připojte CV a pojďme domluvit společný online call. Těšíme se, až vás poznáme!
Kontakt
ŘEDITEL/KA ÚSEKU PODPORY ZÁKAZNÍKŮ
Profil ideálního kandidáta
Silná osobnost, která je jako ředitel/ka úseku podpory zákazníků zodpovědná za strategické řízení a rozvoj svěřené oblasti. Hlavní odpovědností je zajistit vysokou kvalitu služeb a spokojenost našich klientů, včetně interních zákazníků.
Náplní práce je zejména:
- Definovat, obhájit a zajistit realizaci strategie úseku podpory zákazníků.
- Navrhovat, řídit a koordinovat tvorbu plánů, popisů procesů a návrhů produktů a služeb s důrazem na obchodní strategii společnosti.
- Úzce spolupracovat s ostatními úseky při tvorbě a naplňování firemní strategie.
- Monitorovat, analyzovat a optimalizovat procesy zákaznických služeb.
- Pravidelně sledovat a vyhodnocovat spokojenost zákazníků.
- Navrhovat a realizovat nápravná opatření.
- Řídit proces připomínek a reklamací.
- Realizovat SLA projekty a Outsourcing provozu informační infrastruktury zákazníků.
- Udržovat a rozvíjet vztahy se zákazníky s důrazem na dlouhodobou spokojenost a obchodní potenciál.
- Řídit a poskytovat služby interního IT.
- Vést, motivovat, hodnotit a kontrolovat výkon podřízených zaměstnanců.
Jak to vypadá z pohledu organizační struktury?
- Ředitel/ka úseku podpory zákazníků je součástí nejvyššího vedení společnosti a přímo podřízen/a CEO. V úseku pracuje cca 60 zaměstnanců, kteří jsou rozděleni do 6 týmů dislokovaných napříč ČR.
Jaká jsou naše očekávání?
- Prokazatelná zkušenost s řízením agend v oblasti zákaznické podpory.
- Prokazatelná zkušenost s vedením lidí/manažerskou činností.
- Znalost prostředí zdravotnictví je velkou výhodou.
- Vynikající komunikační a prezentační schopnosti.
- Samostatnost, důslednost, preciznost, orientace na zákazníka a schopnost týmové práce.
- Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič.
Co naopak nabídneme vám?
- Smysluplnou, odpovědnou a tvůrčí práci ve stabilní a rostoucí firmě.
- Služební vůz i pro soukromé účely.
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Roční prémie při plnění ročního plánu.
- Flexibilní pracovní dobu, 5+1 týdnů dovolené a 5 sick days, které můžete kdykoliv využít.
- Veškeré potřebné vybavení k práci a zázemí příjemné kanceláře.
- Penzijní připojištění, nadstandardní preventivní lékařskou péči nebo třeba hrazené očkování proti chřipce.
- Příspěvek na stravování a sportovní aktivity, hrazenou výuku angličtiny a spoustu dalších benefitů.
- Všechny výhody s vámi rádi probereme přímo na online pohovoru!
Úvazek
- 40 hodin týdně
Datum nástupu
- Dohodou
Řidičský průkaz
- Skupina B
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (B1+)
Kontakt
.NET C# programátor/ka – klinické informační systémy
Věříte, že jdou technologie a zdravotnictví dohromady? My ano! Hledáte smysluplnou a stabilní práci, ve které dostanete dostatek prostoru pro vlastní realizaci? Jste zodpovědný, samostatný, ale zároveň vám nevadí práce v menším týmu? Tak to bychom si mohli rozumět!
Jsme STAPRO, česká společnost, která vyvíjí software pro všechny oblasti zdravotnictví. Nemocnicím a dalším poskytovatelům zdravotní péče dodáváme naše systémy a další služby tak, aby se zdravotnický personál mohl plně soustředit na to nejdůležitější – lidské životy. Pojďte nám pomoct usnadnit zdravotníkům jejich náročnou práci!
Koho hledáme?
Rádi bychom rozšířili tým o vývojáře (C# .NET), který se bude ve svém týmu podílet na vývoji desktopového klinického informačního systému. Zároveň bude modernizovat tuto desktopovou aplikaci na webového klienta s přechodem na .NET 6 a výš. Pozice je ideální pro vývojáře, kteří se chtějí zdokonalit v nových technologiích na robustním produktu s přesahem do vývoje front-endové části psané v Angular.
Jak to u nás funguje?
- Agilní tým, jehož budete součástí, je částečně v Brně a Ostravě, takže si můžete vybrat, v kterém z těchto měst budete mít svou kancelář. Jsme si jistí, že určitě uvítáte i možnost home office.
Co očekáváme od budoucího kolegy?
- Analytické myšlení a samostatnost při plnění úkolů.
- Aktivní zkušenosti s programováním v .NET C#, WPF.
- Znalost GITu a MS Visual Studia.
- Základní znalost SQL.
- Ochotu učit se a zdokonalovat se v nových technologiích.
Co není nutné, ale uvítáme to s nadšením?
- Orientaci v metodice SCRUM.
- Znalost .NET 6 a vyšší.
- Znalost REST API.
- Základní znalost TypeScript, HTML, CSS.
Co naopak nabídneme vám?
- Smysluplnou, odpovědnou a tvůrčí práci ve stabilní a rostoucí firmě.
- Náborový příspěvek ve výši 80.000,- (po úspěšném ukončení zkušební doby 40.000,- Kč, po prvním roce 40.000,- Kč).
- Odpovídající finanční ohodnocení, na jehož přesné výši se dohodneme na pohovoru. A taky roční prémie při plnění ročního plánu.
- Flexibilní pracovní dobu, 5+1 týdnů dovolené a 5 sick days, které můžete kdykoliv využít.
- Veškeré potřebné vybavení k práci a příjemnou kancelář v historickém centru Brna nebo nedaleko centra Ostravy. Žádný neosobní openspace!
- Penzijní připojištění, nadstandardní preventivní lékařskou péči nebo třeba hrazené očkování proti chřipce.
- Příspěvek na stravování a sportovní aktivity, hrazenou výuku angličtiny a spoustu dalších benefitů. Všechny výhody s vámi rádi probereme přímo na online pohovoru!
Úvazek
- 40 hodin týdně
Datum nástupu
- Dohodou
Řidičský průkaz
- Skupina B
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk minimálně na pasivní úrovni
Zní to zajímavě? Ozvěte se nám, připojte CV a pojďme domluvit společný online call. Těšíme se, až vás poznáme!
Kontakt
Konzultant/ka informačního systému
Věříte, že jdou technologie a zdravotnictví dohromady? My ano! Hledáte smysluplnou a stabilní práci, ve které dostanete dostatek prostoru pro vlastní realizaci? Jste komunikativní, samostatný/á, ale zároveň vám nevadí práce v menším týmu? Tak to bychom si mohli rozumět!
Koho hledáme?
Jsme STAPRO, česká společnost, která vyvíjí software pro všechny oblasti zdravotnictví. Nemocnicím a dalším poskytovatelům zdravotní péče dodáváme naše systémy a další služby tak, aby se zdravotnický personál mohl plně soustředit na to nejdůležitější – lidské životy. Pojďte nám pomoct usnadnit zdravotníkům jejich náročnou práci!
Koho hledáme?
- Rádi bychom rozšířili tým o konzultanta/konzultantku nemocničního informačního systému, který/á si vezme na starost implementaci našeho informačního systému. Bude jezdit do zdravotnických zařízení analyzovat zdravotnické procesy, zpracovávat návrhy řešení, konfigurovat a školit koncové uživatele. Důležitou součástí bude osobní podpora při rozjezdu (ostrém spuštění) a poskytnutí pomoci. Poimplementační servis je samozřejmostí.
Jak to u nás funguje?
- Tým, jehož budete součástí, je částečně v Pardubicích, Praze, Brně a v Ostravě. Jsme si jistí, že určitě uvítáte i možnost home office.
Co vás u nás čeká?
- Seznámení se s novým nástrojem pro zdravotnická zařízení.
- Zpracování analýz, návrhů řešení, konfigurace, školení uživatelů, osobní podpora při rozjezdu.
- Poskytování servisu (konzultačních návštěv, nové konfigurace) našim zákazníkům a uživatelům.
- Tvorba uživatelské dokumentace.
- Budete mít po ruce zkušeného mentora, který vám vždy poradí a poskytne zpětnou vazbu.
Co očekáváme od budoucího kolegy?
- Řidičský průkaz B a chuť cestovat.
- Zájem se učit nové věci ze zdravotnických oborů.
- Aktivní komunikaci a kreativní řešení problémů.
- Výhodou zkušenost v oblasti integrací (xlm, souborové přenosy..) nebo znalost laboratorního prostředí (pro využití při integracích na laboratorní IS).
- Zájem o práci s ojedinělou aplikací a její konfiguraci.
- Předpokladem je samostatnost.
- Aplikaci svých znalostí a zkušeností do praxe.
- Spolupráci s vývojem a podílení se na rozvoji softwaru.
- Středoškolské/Vysokoškolské vzdělání se zdravotnickým nebo IT zaměřením.
- Uživatelskou znalost MS Office – Excel, Word.
Co naopak nabídneme vám?
- Smysluplnou, odpovědnou a tvůrčí práci ve stabilní a rostoucí firmě.
- Odpovídající finanční ohodnocení, na jehož přesné výši se dohodneme na pohovoru. A taky roční prémie při plnění ročního plánu.
- Flexibilní pracovní dobu, 5+1 týdnů dovolené a 5 sick days, které můžete kdykoliv využít.
- Veškeré potřebné vybavení k práci a příjemnou kancelář v historickém centru Pardubic nebo nedaleko centra Prahy, Ostravy nebo Brna. Žádný neosobní openspace!
- Penzijní připojištění, nadstandardní preventivní lékařskou péči nebo třeba hrazené očkování proti chřipce.
- Příspěvek na stravování a sportovní aktivity, hrazenou výuku angličtiny a spoustu dalších benefitů. Všechny výhody s vámi rádi probereme přímo na online pohovoru!
Úvazek
- 40 hodin týdně
Datum nástupu
- Dohodou
Řidičský průkaz
- Skupina B
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk minimálně na pasivní úrovni
Zní to zajímavě? Ozvěte se nám, připojte CV a pojďme domluvit společný online call. Těšíme se, až vás poznáme!
Kontakt
Lékař/ka – Senior konzultant
Mimořádná příležitost, mimořádně finančně ohodnocená pro mimořádně kvalifikovaného kandidáta. Senior konzultant poskytuje konzultační a poradenskou činnost pro naše zákazníky z řad zřizovatelů a poskytovatelů zdravotní péče: optimalizace kvality a výkonnosti zdravotní péče a její podpory prostřednictvím nástrojů informačních systémů a technologií. Podílí se na implementaci nemocničních informačních systémů, řízení postupu realizačního týmu, vyjednávání s vedením projektu na straně zákazníka, úzce spolupracuje s projektovým a produktovým manažerem.
Požadovaná praxe
- Vynikající praktická znalost prostředí poskytování zdravotní péče
- Praktická znalost IS/ICT v oblasti zdravotnictví
- Zkušenost z řídicí funkce v oblasti zdravotnictví výhodou
Požadované vzdělání
- Vysokoškolské – titul MUDr.
Požadovaná znalost PC
- MS Office
- Uživatelská znalost práce na PC
- Uživatelská znalost některého zdravotnického informačního systému
Další požadavky
- Vynikající komunikační schopnosti
- Vynikající organizační schopnosti
- Asertivita
- Vstřícné jednání
- Samostatnost
- Odpovědnost
- Iniciativní přístup, systematičnost
- Trvalý zájem o problematiku zdravotnické informatiky
- Ochota cestovat
- Kreativita
- Flexibilita
Co naopak nabídneme vám?
- Smysluplnou, odpovědnou a tvůrčí práci ve stabilní a rostoucí firmě.
- Odpovídající finanční ohodnocení, na jehož přesné výši se dohodneme na pohovoru. A taky roční prémie při plnění ročního plánu.
- Flexibilní pracovní dobu, 5+1 týdnů dovolené a 5 sick days, které můžete kdykoliv využít.
- Veškeré potřebné vybavení k práci a příjemnou kancelář v historickém centru Pardubic nebo nedaleko centra Prahy, Ostravy nebo Brna. Žádný neosobní openspace!
- Penzijní připojištění, nadstandardní preventivní lékařskou péči nebo třeba hrazené očkování proti chřipce.
- Příspěvek na stravování a sportovní aktivity, hrazenou výuku angličtiny a spoustu dalších benefitů. Všechny výhody s vámi rádi probereme přímo na online pohovoru!
Úvazek
- 40 hodin týdně
Datum nástupu
- Dohodou
Řidičský průkaz
- Skupina B
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk minimálně na komunikativní úrovni
Zní to zajímavě? Ozvěte se nám, připojte CV a pojďme domluvit společný online call. Těšíme se, až vás poznáme!
Kontakt
Informace pro uchazeče
Vážení uchazeči,
pokud máte zájem o některou z výše uvedených pozic, pro přihlášení do výběrového řízení můžete použít zde uvedené formuláře nebo strukturovaný životopis. Pokud inzerovaná pozice vyžaduje znalost anglického jazyka, vyplňte jak český, tak anglický (Application form) formulář nebo nám zašlete anglickou verzi Vašeho strukturovaného životopisu.
Společně s průvodním dopisem vše zašlete na adresu (preferujeme e-mail: kariera@stapro.cz / není podmínkou):
STAPRO s. r. o.
Výběrové řízení: (zde uveďte název pozice)
Pernštýnské nám. 51
530 02 Pardubice
Prohlášení:
STAPRO s. r. o. prohlašuje, že osobní údaje obsažené v životopise použije pouze k uskutečnění výběrového řízení na Vámi zvolenou pozici.
STAPRO s. r. o.
Pernštýnské náměstí 51
530 02 Pardubice